کد خبر: ۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 15
لنوو نخستین لپ تاپ ورک استیشن 15 اینچی سازگار با واقعیت مجازی خود با نام تینکپد P52 را معرفی کرد. این محصول در کنار دیگر اعضای خانواده P52 جای می گیرد که سخت افزار فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند.

به گزارش آی تابناک : در بالاترین پیکربندی سخت افزاری تینکپد P52 شاهد پردازنده نسل هشتمی و شش هسته ای اینتل زئون، کارت گرافیک انویدیا Quadro P3200 و 128 گیگابایت حافظه رَم هستیم. با چنین ترکیبی، توسعه و اجرای سنگین ترین برنامه ها و بازی ها در محیط واقعیت مجازی کار ساده ای خواهد بود.

لنوو تینکپد P52

از آنجا که با یک دستگاه ورک استیشن روبرو هستیم، لنوو تینکپد P52 با پنج سیستم عامل مختلف عرضه می شود که بر اساس نیازتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید: ویندوز 10 پرو برای ورک استیشن، ویندوز 10 پرو، ویندوز 10 هوم، اوبونتو، و رِد هَت لینوکس.

لنوو تینکپد P52 را با حداکثر 6 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه می کند که در برخی نمونه ها با استفاده از ارتباط PCI-e سرعت فوق العاده ای دارند. از نظر نوع حافظه رَم هم می توانید ماژول های 8/16/32 گیگابایتی از نوع ECC یا ماژول های 8/16 گیگابایتی از نوع ECC را انتخاب کنید.

ورک استیشن ها به درگاه های ارتباطی متعدد و متنوعی نیاز دارند و لنوو تینکپد P52 هم به خوبی این نیاز را پوشش داده است. فهرست پورت های این لپ تاپ را در ادامه می بینید:

  • سه درگاه USB تایپ A (با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه)
  • دو درگاه تاندربولت 3
  • یک درگاه HDMI 2.0
  • یک درگاه مینی دیسپلی پورت 1.4
  • یک جک ترکیبی میکروفون/هدفون
  • یک کارت خوان SD
  • یک کارت خوان هوشمند
  • یک درگاه شبکه گیگابیتی

لنوو تینکپد P52نمایشگر لنوو تینکپد P52 در بهترین نمونه، رزولوشن 2160×3840 پیکسل دارد و فضای رنگی ادوبی RGB را به طور کامل (100 درصد) پوشش می دهد. حداکثر روشنایی این نمایشگر 400 نیت است. دوربین فروسرخ برای پشتیبانی از ویندوز هِلو، وبکم اچ دی، مودم وایرلس اینتل 9560، بلوتوث 5.0 و ارتباط 4G LTE هم از امکانات دیگر این دستگاه هستند. باتری 90 وات-ساعتی این لپ تاپ و آداپتور 170 واتی هم وظیفه تأمین انرژی تینکپد P52 را بر عهده دارند.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ ورک استیشن لنوو تیکپد P52 هنوز مشخص نیست، اما عرضه جهانی آن از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار