کد خبر: ۱۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 15
دو روز قبل بود که کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه E3 2018 به اجرا در آمد و در جریان آن شاهد نمایش بازی‌های انحصاری مختلفی بودیم؛ اما نکته‌ای که بسیاری از هواداران را نگران کرد عدم معرفی بازی انحصاری جدید برای کنسول پلی‌استیشن ۴ بود.
به گزارش آی تابناک : البته این کاملا مشخص و واضح است که شرکت سونی درحال کار برروی بازی‌های فرست پارتی معرفی نشده‌ی جدیدی می‌باشد و این مورد هیچ جای نگرانی ندارد اما نکته‌ای که ذهن‌ها را به سمت خود معطوف کرده احتمال حضور پلی استیشن ۴ در آخرین سال عمر خود می‌باشد؛ چراکه احتمالاً سونی استودیوهای بزرگ خود را موظف به تمرکز برروی کنسول نسل بعدی خود یعنی پلی‌استیشن ۵ کرده است.

به‌دنبال این قضیه، آقای شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) مدیرکل استودیوهای جهانی سونی در پاسخ به سوال خبرنگار Jagat Review که پرسیده بود "آیا بازی‌های انحصاری معرفی نشده‌ی جدیدی برای پلی‌استیشن ۴ وجود دارند؟” اعلام کردند که فعلا نمی‌توانند درباره‌ی این بازی‌ها صحبت کنند اما اگر به‌دنبال پاسخ هستید، "بله،  این بازی‌ها وجود دارند”.

پلی‌استیشن ۴ سال شلوغی را به لحاظ انتشار بازی‌های انحصاری تجربه می‌کند و جالب‌تر اینکه سال دیگر هم دست کم سه بازی AAA برای انتشار خواهد داشت اما با این وجود به‌نظر می‌رسد قرار است این سال‌ها برای این کنسول شلوغ‌تر هم بشوند. به‌هر صورت باید برای مشاهده‌ی عناوین جدید دست‌کم تا نمایشگاه توکیو گیم شو که ۲۹ شهریور ماه امسال برگزار می‌شود منتظر بمانیم. یکی از استودیوهایی که احتمال می‌رود در این نمایشگاه بازی جدیدی معرفی کند، استودیو genDESIGN است که از زمان انتشار بازی The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ چندین بار به‌صورت مرموزانه‌ نشانه‌هایی از بازی جدید خود به اشتراک گذاشته است. نظر شما در این‌باره چیست؟ به‌نظر شما چه بازی‌های جدیدی برای پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه قرار دارند؟





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار