» وب
کد خبر: ۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 13
تمام دنیا علاقه مند است بداند رئیس جمهور آینده ی ایالات متحده آمریکا چه کسی خواهد شد. با فشرده شدن رقابت، ممکن است عامه مردم برای کمک به مایکروسافت رو بیاورند.
تمام دنیا علاقه مند است بداند رئیس جمهور آینده ی ایالات متحده آمریکا چه کسی خواهد شد. با فشرده شدن رقابت، ممکن است عامه مردم برای کمک به مایکروسافت رو بیاورند.

غول نرم افزار با آنچه «شاخص سیاسی بینگ» نامیده می شود در این راستا حرکت کرده است. اگر همه چیز خوب پیش برود، این سیستم می تواند پیش بینی کند چه کسی ممکن است رئیس جمهور آینده ایالات متحده بشود. اگر اهل شرط بندی هستید، باید به این سیستم فکر کنید.

مایکروسافت به شما میگوید به چه کسی رای بدهید

شاخص سیاسی بینگ

سرویس جدید نشان میدهد رویکردهای نامزدها در برابر افکار عمومی چه وضعیتی دارد و نیز، اینکه رویکردهای شما چه نسبتی با آن ها دارند. همچنین، این امکان برای مقایسه ی نامزدها از احزاب مشابه و یا احزاب رقیب نیز تعبیه شده است.

آنگونه که والتر سان، مدیر این پروژه و مدیر اصلی دانش کاربردی اشاره می کند، تیم مورد نظر این سرویس را با پردازش چندین ترابایت از جستجوها و داده های اجتماعی درست کرده است که به صورت قشربندی شده با تحلیل های وب سایت www.OnTheIssues.org ترکیب شده تا امتیاز گرایش ها و عقاید مختلف را تعییین کند.

شاخص سیاسی بینگ تنها درباره ی پیش بینی رئیس جمهور آینده ی ایالات متحده نیست. بلکه به شهروندان کمک می کند تصمیم بگیرند وقتی زمان آن فرا رسید، به چه کسی رأی بدهند. این سرویس همچنین جلسه های سران حزبی در سال پیش رو را تا روز انتخابات و همچنین روزی که رئیس جمهور جدید سوگند خواهد خورد، فهرست کرده است. این یک مجموعه با جزئیات است و مطمئن است که به هزاران امریکایی کمک خواهد کرد برای انتخاب رهبر آینده خود تصمیم درستی بگیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار