کد خبر: ۱۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 07
به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان مورد انتظار Death Stranding منتشر شده است که جزئیات زیادی از گیم پلی این عنوان از جمله بخش چند نفره و مبارزات آن را فاش می‌کند.
به گزارش آی تابناک : یکی از کاربران وب سایت ۴Chan به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان محبوب و مورد انتظار  Death Stranding را فاش کرده است. به گفته وی این عنوان دارای تعداد زیادی سلاح، وسیله نقلیه، گجت و آیتم‌های پوشیدنی از نسل های مختلف خواهد بود. از سلاح هایی به مانند چماق(گرز) گرفته تا سلاح‌های گرم ساچمه‌ای و سلاح هایی موسوم به energy swords. اطلاعات فاش شده به این نکته اشاره می‌کند وقتی که شخصیت اصلی بازی بمیرد آن خط زمانی ( تایم لاین) برای همیشه بسته می‌شود.هنگامی که Sam (شخصیت اصلی بازی) بمیرد، او در جایی شبیه به اعماق اقیانوس دوباره زنده می‌شود تا خط زمانی جدیدی باز شده و وی وارد خط زمانی جدید شود. مرگ به دفعات متعدد توسط بازی‌بازان باعث آلودگی اقیانوس و نابودی زندگی موجودات زیر اقیانوس می‌شود.

در رابطه با بخش چند نفره Death Stranding باید گفت بچه‌ای که در تریلر‌های مختلف آن را مشاهده می‌کنیم موجودی است است که باعث تحریف و تغییر ابعاد زمانی می‌شود. در واقع به بازی‌بازان اجازه می‌دهد در ابعاد مختلف زمان سفر کنند. هدف بخش چند نفره این است که بازیکنان پس از اتمام بازی، باید با همکاری یکدیگر بچه را نابود کنند و زمانی که وی نابود شود، دیگر بخش چند نفره بازی برای همیشه به اتمام خواهد رسید مگر این‌که بچه به هر نحوی زنده بماند. به علاوه هم زمان سایر بازی‌بازان قادرند در زمان‌های مشخص کارهایی در بازی خود انجام دهند که بر‌روی بازی شما اثر پروانه‌ای خواهد داشت. اگر دو بازی‌باز به طور تصادفی در یک خط زمانی سفر کنند، با یکدیگر به صورت PvP درگیر خواهند شد.

همچنین اطلاعات فاش شده از این موضوع خبر می دهد که انتشار بازی به تاخیر افتاده و عنوان Death Stranding سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

این اطلاعات فعلا در حد شایعه بوده از صحت آن‌ها اطلاعی نداریم. اگرچه رویداد E3 2018 نزدیک است و مطمئنا طی این رویداد اطلاعات و جزئیات بیشتری در دسترس خواهد بود.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار