کد خبر: ۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 04
از زمان انتشار تریلر معرفی Fallout 76 توسط بتزدا (Bethesda)، این بازی موضوع شایعات و حدس و گمان‌های فراوانی بوده است. طرفداران برای یافتن سرنخ‌هایی از عنوان آینده بتزدا بارها تریلر معرفی بازی را زیر و رو کرده‌اند و برخی حتی ادعا کرده‌اند که اطلاعاتی از تاریخ انتشار بازی نیز پیدا کرده‌اند.
به گزارش آی تابناک : در اوایل تریلر معرفی بازی، یک پیپ-بوی (Pip-Boy) را مشاهده می‌کنیم که بر روی آن تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ مشاهده می‌شود. بسیاری از طرفداران این تاریخ را اشاره‌ای به زمان انتشار بازی می‌دانند و معتقدند که بازی ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان ۹۷) منتشر خواهد شد. اگر بازی امسال عرضه شود، انتشار آن در اکتبر یا اوایل نوامبر منطقی به نظر می‌رسد چرا که بتزدا تمام بازی‌های Fallout را در اکتبر یا نوامبر منتشر کرده است. اما می‌توان با اطمینان گفت که بازی در ۲۷ اکتبر منتشر نخواهد شد.

دلیل این موضوع این است که ۲۷ اکتبر روز شنبه است و بازی‌های ویدئویی معمولا سه‌شنبه یا جمعه‌ها منتشر می‌شوند؛ با این وجود این احتمال وجود دارد که بتزدا تصمیم گرفته باشد این سنت را بشکند و بازی را روز شنبه منتشر کند هر چند که این احتمال بسیار ضعیف است. شاید منظور بتزدا به هفته‌ای باشد که روز ۲۷ اکتبر در آن قرار دارد در این صورت باید انتظار عرضه بازی را در روزهای سه‌شنبه ۲۳ اکتبر (۱ آبان) یا جمعه ۲۶ اکتبر (۴ آبان) و یا پنج‌شنبه ۳۰ اکتبر (۸ آبان) داشته باشیم.

شواهد بیشتری مبنی بر اینکه Fallout 76 در اکتبر منتشر خواهد شد در تریلر بازی وجود دارد. در تریلر بازی یک چراغ Jack-O-Lantern را مشاهده می‍کنیم که روی قفسه‌ای در اتاق خواب قرار دارد و در کنار آن نیز یک جایزه برای مسابقه لباس هالووین به چشم می‌خورد.

این شواهد که تعداد آن‌ها کم نیست، حاکی از انتشار Fallout 76 در ماه اکتبر می‌باشد و به احتمال زیاد این موضوع صحت دارد. بنابراین باید اشاره کرد که بازی رقابت سختی با عناوین دیگر خواهد داشت. در این ماه عناوینی همچون Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield V منتشر خواهند شد و ساخته راکستار یعنی Red Dead Redemption 2 نیز برای عرضه در ۲۶ اکتبر برنامه‌ریزی شده است. در نتیجه منطقی‌تر آن است که بتزدا بازی را در زمانی دیگر منتشر کند تا مجبور به رقابت با چنین عناوین بزرگی نباشد.

خوشبختانه طرفدارانی که مشتاق اعلام تاریخ انتشار بازی به همراه جزئیاتی از داستان و گیم‌پلی بازی هستند، نیازی نیست خیلی منتظر بمانند. این بازی در کنفرانس بتزدا در E3 2018 که ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت. جهت آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید در اینجا، نگاهی به جزئیات منتشر شده در تیزر بازی داشته باشید.




منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار