کد خبر: ۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 04
آلبرت برایمن که یکی از مدیران سابق بی ام و بوده و در حال حاضر در شرکت هیوندای کار می‌کند، در مقایسه عملکرد این دو شرکت، هیوندای را برتر دانسته و معتقد است که آزادی عمل در این شرکت به‌مراتب بالاتر از رقیب آلمانی است.
به گزارش آی تابناک : از زمانی که نمایشگاه خودروی دیترویت برگزار شد، خودروی ویژه‌ای از شرکت هیوندای به نام ولوستر N موفق به جلب سطح گسترده‌ای از توجه‌ها شد. این خودرو که هنوز به‌صورت رسمی به بازار عرضه نشده است، نظر مثبت منتقدان و مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است و حال شاهد این هستیم که مدیر واحد N در شرکت هیوندای نیز از این خودرو دفاع کرده و حتی شرایط کار بر روی آن را بهتر از رقبای آلمانی می‌داند.

آلبرت برایمن که مدیر واحد N در شرکت هیوندای است، پیش از این یک سمت مدیریتی سطح بالا در شرکت بی ام و را در اختیار داشت و بدون شک تجربه‌ای شگفت‌انگیز در زمینه خودروهای اسپرت مانند سری N دارد. او به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که شرایط کاری در هیوندای به‌مراتب بهتر از بی ام او است.

او دراین‌باره می‌گوید: «سطح آزادی عملی که من اینجا دارم به‌مراتب بالاتر از بی ام و است. امروزه لوگوی سری M بی ام و همه‌جا دیده می‌شود ولی من در زمان حضورم در آن شرکت باید مثل دیوانه‌ها برای تائید گرفتن برای هر خودرو می‌جنگیدم. بااین‌وجود در هیوندای از ایده‌های من استقبال می‌شود و می‌توانم هر چیزی که فکر می‌کنم نیاز به انجام آن وجود دارد را اجرایی کنم.»

شرکت هیوندای پیش از این نیز خودروهای اسپرت نیرومند را ساخته بوده است ولی این خودروها که به‌صورت دقیق سه مدل از آن‌ها تولید شده بود، خودروهای مسابقه‌ای با موتورهایی در وسط وسیله بودند و به همین دلیل نیز ولوستر N نخستین خودروی اسپرت نیرومند هیوندای برای مصرف‌کنندگان خواهد بود.



منبع: Cnet
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار