کد خبر: ۱۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 30
سازندگان پیشین عناوینی مثل Battlefield ،Medal of Honor و Call of Duty در قالب استودیو جدیدی به نام آن‌بروکن (Unbroken Studios) اولین عنوان خود با نام Fractured Lands را معرفی کردند.

به گزارش آی تابناک : این عنوان بتل رویال که در سبک تیراندازی اول شخص می‌باشد، بر روی نبرد‌هایی با وسایل نقلیه تمرکز دارد. البته اجباری در راندن این وسایل نقیله وجود ندارد و شما می‌توانید با خارج شدن از اتومبیل خود، به تیراندازی بپردازید.

هم زمان با معرفی Fractured Lands، پاول اوهانیون (Paul Ohanian) مدیر اجرایی آن‌بروکن توضیحاتی در مورد این عنوان داده است.

Fractured Lands ضمن نشان دادن شور و اشتیاق ما برای این سبک، تجربه‌ی ما در ساخت یکی از بهترین عناوین تیراندازی جهان را نشان می‌دهد، عنوانی که نوآورانه و منحصر به فرد خواهد بود. ما در نظر داریم محتوا و ویژگی‌های جدیدی به این سبک اضافه کنیم و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا بازیکنان با تجربه نسخه بتای این عنوان، به طور مستقیم در توسعه‌ی این عنوان تاثیر داشته باشند.

شما می‌توانید شرح رسمی این عنوان را از قسمت زیر مشاهده کنید.

با برخواستن از خاکستر یک جهان آخر‌الزمانی، به یک جنگجوی مرگبار تبدیل شوید. وسایل نقلیه جنگی که حس سرعت و مرگباری را به چشم‌انداز بتل رویال اضافه می‌کنند. در این بیابان، اتومبیل شما قوی‌ترین سلاح و زره شما می‌باشد. می‌توانید با ارتقاء قسمت‌های مختلف آن، برای مسابقه‌ایی نفس‌گیر آماده شوید، این مورد باعث می‌شود تا شما تجربه‌ایی کامل از این عنوان داشته باشید، البته اگر مجبور شدید، می‌توانید وسایل نقلیه دیگر بازیکنان را به سرقت ببرید!

در دنیایی بی‌قانون، خطر از هر سمتی در کمین نشسته است. برای شنیدن صدای موتور اتومبیل، گلوله‌ی اسلحه و حتی صدای پای افرادی که به شما نزدیک می‌شوند، گوش به زنگ باشید. بازیکنان از هر زاویه‌ایی به شما شلیک می‌کنند. این موضوع که چه زمانی باید با اتومبیل حرکت کرد یا پیاده شد، ریسکی است که باید برای پیروزی به جان خرید. دشمنان خود را زیر نظر داشته باشید یا تا رسیدن موقعیت مناسب مخفی شوید. البته مراقب طوفان‌های رادیواکتیوی باشید، این طوفان‌ها سرسخت‌ترین مبارزان را هم از پا در‌می‌آورند.

در حال حاضر Fractured Lands به ترکیبی از PUBG و Mad Max شباهت دارد. Fractured Lands در تابستان امسال از طریق دسترسی زود هنگام بر روی استیم قرار خواهد گرفت. بتای خصوصی این عنوان از تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ (۸ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) آغازخواهد شد. برای تجربه‌ نسخه‌ بتا‌ی خصوصی، می‌توانید با رفتن به وب‌سایت این عنوان اقدام به ثبت نام کنید.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:44

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p


منبع : گیمفا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار