کد خبر: ۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 08
به طور حتم تلویزیون های نسل جدید در ابعاد بزرگ و یا تکنولوژی های مدرن مانند SUHD و OLED دارای قیمت هایی نسبتا بالا هستند، اما نه گران‌ترین!

به طور حتم تلویزیون های نسل جدید در ابعاد بزرگ و یا تکنولوژی های مدرن مانند SUHD و OLED دارای قیمت هایی نسبتا بالا هستند. اما آیا می دانید که این تلویزیون ها را نمی توان گران قیمت ترین تلویزیون های جهان دانست؟در این مطلب هیجان انگیز،گران قیمت ترین تلویزیون های جهان را به شما نمایش خواهیم داد.

 

10- سامسونگ UN105S9

این تلویزیون دارای یک پنل 105 اینچی و منحنی است.این غول زیبا قادر به نمایش تصاویر در دقت 4K بوده و 120 هرتز نرخ به روز رسانی پنل است.طبق معمول تلویزیون های سامسونگ،این محصول دارای سیستم 3D اکتیو است.عده ایی به این محصول لقب تئاتر خانگی را داده اند.جا به جایی نمایشگر اصلی به لطف سامسونگ بسیار آسان است.این تلویزیون با قیمت 120 هزار دلار عرضه می گردد!

9-Keymat’s Yalos Diamond

این تلویزیون زیبا تنها 40 اینچ دارد.اما قیمت بالای آن به سبب آبکاری های طلا و تعداد 160 عدد الماس به کار رفته در اطراف آن است.مهمترین دلیل قیمت آن نیز وجود جواهرات به کار رفته در آن است.جالب است بدانید که تلویزیون 85 اینچی کمپانی شارپ که از دقت 8K برخوردار است نیز دقیقا با قیمت همین تلویزیون،یعنی 130 هزار دلار عرضه می گردد.

8-Beovision 4-103 TV by Bang & Olufsen

این برای اولین بار نیست که کمپانی B&O یک محصول صوتی و تصویری گران قیمت را عرضه می کند.این محصول یک تلویزیون غول پیکر 103 اینچی است دارای اسپیکرهای قدرتمند و سفارشی 10 اینچی و موتور ارتقاء تصویر است.ویژگی های تکنیکال به کار رفته در این محصول و همچنین استفاده از متریال های گران قیمت،این تلویزیون را بین 135 الی 140 هزار دلار قیمت گذاری کرده است.

7-سامسونگ UA110S9

و باز هم سامسونگ.UA110S9 نیز یک تلویزیون 4K در ابعاد 110 اینچ است.این محصول دارای دقت 4K و موتور 4 حالته ارتقاء تصویر است.تمامی فناوری های دستورات بیومتریک و هوشمند در این محصول به خدمت گرفته شده است.علاوه بر آن ریموت کنترل هوشمند سامسونگ نیز در کنار آن عرضه می گردد.این تلویزیون نیز با قیمتی در حدود 152 الی 155 هزار دلار عرضه می گردد.

6-شارپ LB-1085

کمپانی شارپ که سال خوبی را پشت سر نگذاشته است،در بین محصولات خود دارای یک تلویزیون گران قیمت تر از غول 85 اینچی خود است.این محصول یک تلویزیون 108 اینچی مبتنی بر فناوری LCD است.این تلویزیون FHD قادر به نمایش تصاویر در فضای باز و آفتابی است.شدت روشنایی و مکانیزم قطعات الکترونیکی آن در قیمت این محصول موثر بوده اند.LB-1085 یک تلویزیون تجاری است که می تواند ساعت ها بدون وقفه به فعالیت بپردازد.این تلویزیون قادر به تولید 758 میلیون رنگ واقعی است.شارپ قیمت 160 هزار دلار را برای آن در نظر گرفته است.

5-پاناسونیک 152-PS

کمپانی ژاپنی پاناسونیک نیز همچنان در تولید تلویزیون های پلاسما برترین برند است.این تلویزیون محصول چندانی جدید نیست اما همچنان جزو گران ترین ها به حساب می آید.152-PS غول 152 اینچی پاناسونیک است.این محصول یک تلویزیون پلاسما دارای دقت 4K و فناوری 3D است.تجربه تماشای تصاویر با این تلویزیون بسیار رویایی است.فکر کنید در مقابل این تلویزیون نشسته و یک فیلم 3D را مشاهده می کنید.اما به همان اندازه قیمت گذاری آن نیز باور نکردنی است.پاناسونیک این تلویزیون را با قیمت 500 هزار دلار عرضه می کند!

4- C Seed 201

این محصول یک تلویزیون کاملا لوکس و گران قیمت است.12 بلندگو و 3 عدد ساب ووفر در قسمت زیرین این تلویزیون نصب شده است.آمپلی فایر داخلی نیز از نوع کریستالی است.این تلویزیون 201 اینچی،ضد آب و گردو غبار است.شدت روشنایی پنل 10 برابر بیشتر از تلویزیون های معمول است و در مقابل تابش مستقیم آفتاب نیز تصاویر آن قابل مشاهده است.این تلویزیون غول پیکر پردازش های داده تصویر را در نرخ 100000 هزار بار در ثانیه پردازش می کند و این رقم 500 برابر یک تلویزیون معمولی است.کاملا مشخص است که این تلویزیون یک محصول گران قیمت و اشرافی برای هیجان ها افراطی است! C Seed 201 با قیمت 680 هزار دلار عرضه می گردد.

3- Stuart Hughes Prestige HD Supreme Edition

استوارت هیوز پرستیژ یک تلویزیون فوق العاده گران قیمت است.این تلویزیون 55 اینچ بسیار زیبا و به صورت دست ساز کار شده است.در تولید آن از 19 کیلوگرم طلا و الماس و به طور کلی جواهرت گران قیمت استفاده شده است.به همین علت قیمت آن به 1.5 میلیون دلار رسیده است.

2- The Titan Zeus

این تلویزیون غول پیکر 370 اینچی،برای خانه های اعیانی تولید شده است.این محصول بزرگترین تلویزیون جهان است که قیمت آن با یک خانه برابری می کند.این محصول دارای استانداردهای ضد آب،گردو غبار و...است.دارندگان این محصول می توانند از تماشای تصاویر 4K در آن لذت ببرند.این محصول دارای شدت روشنایی 4 برابر بیشتر از تلویزیون های دیگر است و در محیط ها خارجی نیز به خوبی تصاویر آن قابل درک است.این محصول را در داخل و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار داد. The Titan Zeusبا قیمتی در حدود 1.6 میلیون دلار به فروش می رسد.

1- Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition

و باز هم استورات.این محصول نام گران قیمت ترین تلویزیون جهان را یدک می کشد.این محصول یک تلویزیون 55 اینچی است یا به عبارت بهتر "مقدار زیادی جواهر است که در آن تلویزیون نیز وجود دارد!"این تلویزیون در اطراف خود دارای 28 کیلوگرم طلا و قیراط است.یاقوت مورد استفاده در آن از انواع ارغوانی و خورشیدی هستند.علاوه بر آن،دور تا دور بدنه نیز می توان شاهد الماس های گران قیمت بود.یک تلویزیون و یک گنج پر از جواهر!ااین تلویزیون با قیمت 2.25 میلیون دلار عرضه می گردد.

 

منبع: سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار