کد خبر: ۱۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 26
بلاکچین قرار است بازار بزرگ بازی‌های رایانه‌ای را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
به گزارش آی تابناک : یک استارت‌آپ سنگاپوری به نام Egretia قصد دارد با ترکیب HTML5 و بلاکچین ، نخستین موتور و پلتفرم بلاکچینی HTML5 را در جهان به ثبت برساند.  
 
تیم Egretia معتقد است این تکنولوژی جدید می‌تواند استفاده از برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را افزایش دهد چرا که با این ترکیب،  
توسعه‌دهندگان این توانایی را می‌یابند که به سرعت با برنامه‌های جدید بلاکچین سازگار شوند.
 
HTML هسته فناوری ساخت صفحات وب و در واقع نسخه پنجم HTML است که مورد تایید طراحان سایت‌ها بوده و امروزه به یک استاندارد در این حوزه تبدیل شده است.
 
از جمله مزایای HTML5 این است که این فناوری در تمام سیستم عامل‌ها کار می‌کند، بنابراین کاربران مجبور نیستند برای اجرای بازی‌ها یا برنامه‌ها، اپ خاصی را دانلود کنند بلکه این کار به آسانی کلیک کردن بر بازی‌ها صورت می‌گیرد.
 
به همین دلیل است که بازی‌های HTML5 در شبکه‌های اجتماعی از محبوبیت و رواج بالایی برخوردار است زیرا این استاندارد توانسته میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جذب کند.
 
حال با شیوه جدیدی که Egretia مبتکر آن است، اپلیکیشن‌های بلاکچینی بیش از پیش محبوبیت خواهد یافت.
 



در سال 2017 ارزش بازار بازی‌های HTML5 در چین به بیش از 10 میلیارد یوان (بیش از 157 میلیون دلار) رسید و رشد این بازار همچنان ادامه دارد.
 
تیم Egretia از افراد زیادی تشکیل یافته که توسعه‌دهندگان حرفه‌ای، سرمایه‌گذاران، هواداران پر شور و حرارت صنعت بازی، طرفداران فناوری بلاکچین و کارآفرینان از آن جمله‌اند.
 
این شرکت نوپا می‎گوید بازی‌های زیادی در فیس‎بوک توسط راهکارهای ما قدرت گرفته است و ما می‌خواهیم بلاکچین را به 200 هزار توسعه‌گر و 1 میلیارد گوشی تلفن همراه وارد کنیم.
 
همچنین این پلتفرم نوظهور قرار است در فرایند توزیع، تبلیغات، تجارت، ذخیره‌سازی و ارتباطات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای ایفای نقش کند.




منبع : COIN TELEGRAPH
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار