کد خبر: ۱۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 24
واحد Republic of Gamers کمپانی ایسوس اخیراً از مانیتور گیمینگ ROG Swift PG27UQ رونمایی کرده که از قابلیت هایی مانند دامنه داینامیک بالا، G-Sync انویدیا و نرخ رفرش 144 هرتز بهره مند است.
به گزارش آی تابناک : این مانیتور به صورت خاص گیمرها را هدف قرار داده و از همان زبان طراحی رایج مانیتورهای گیمینگ با نورپردازی قابل شخصی سازی برخوردار است. ناگفته نماند که این مانیتور قرار است طی ماه آتی میلادی روانه بازار شود، اما جزییات مربوط به آن زودتر از موعد مقرر منتشر شده است.

مانیتور جدید سری ROG Swift ابعادی 27 اینچی دارد و نخستین مانیتور در نوع خود است که جواز DisplayHDR 1000 را دریافت کرده است. این جواز به کاربران اطمینان می دهد که می توانند منتظر پشتیبانی حقیقی از HDR باشند و با خرید PG27UQ به بالاترین کیفیت در میان مانیتورهای مشابه دست می یابند.

گذشته از HDR، مانیتور تازه ایسوس رزولوشن 4K Ultra HD را به نمایش در می آورد و علاوه بر قابلیت های نورپردازی ROG Light Signal و Light Signature که بالاتر به آنها اشاره شد، یک سنسور داخلی نور نیز برای تنظیم خودکار روشنایی وجود دارد.

تکنولوژی G-Sync موجود در این مانیتور، مثل تمام نمونه های مشابه، به معنای دست یابی به روان ترین گیم پلی ممکن بدون پارگی تصویر یا مشکلات مربوط به لگ است. ضمناً این مدل بیشینه روشنایی 1000 نیتی را به نمایش در می آورد و بک‌لایت LED به صورت داینامیک 384 بخش را کنترل می کند.

در مجموع مانیتور جدید ایسوس گاموت Adobe RGB را تا 99 درصد پوشش می دهد و از دیگر قابلیت های آن می توان به تکنولوژی کوانتوم دات، پروجکت افکت های نوری روی سطح دسکتاپ و پایه قابل تنظیم اشاره کرد. مانیتور جدید سری Swift طی ماه آتی میلادی با قیمت 1999 دلار روانه بازار می شود.



منبع : SLASHGEAR 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار