تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 23
شما هم حساب‌های کاربری را در اینستاگرام فالوو کرده‌اید که شما را کلافه می‌کنند؟ کسانی را دنبال می‌کنید که صبح تا شب درحال پست کردن عکس هستند؟
به گزارش آی تابناک : به جای این که این افراد را آنفالوو کرده و ناراحتشان کنید اینستاگرام یک دکمه‌ی mute  یا میوت را به پلتفرم خود اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که می‌خواهید بعضی از پست‌ها را مخفی کنید. این قابلیت چند هفته‌ی پیش در مرحله‌ی آزمایشی بود اما حال به صورت رسمی منتشر شده است و ما جزئیات بیشتری را درمورد آن می‌دانیم. 
شما هنوز می‌توانید پست‌های پروفایل‌های میوت شده را ببینید و اگر کسی شما را با @ تگ کند شما نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. 
حساب‌های میوت شده متوجه نخواهند شد که شما پست‌های آن‌ها را نمی‌بینید در نتیجه از دست شما ناراحت نخواهند شد. 
اگر می‌خواهید کسی را میوت کنید کافی است '...' را روی پست آن‌ها لمس کنید. یک گزینه‌ی Mute می‌بینید و می‌توانید انتخاب کنید که پست‌ یا استوری و یا هردو را مخفی کنید. 
برای حذف میوت یک حساب کاربری به صفحه‌ی پروفایل آن‌ها رفته و Unmute posts را انتخاب کنید و یا سه نقطه را دوباره لمس کرده و از آنجا این گزینه را انتخاب کنید. 
دکمه‌ی میوت جدید برای این ساخته شده که بتوانید بیشتر روی اینستاگرام خودد کنترل داشته باشید. این قابلیت با استقبال بسیاری از کاربران روبه‌رو خواهد شد. 
یک قابلیت دیگر که به اینستاگرام اضافه خواهد شد نوتیفیکیشن "you're all caught up" است که اگر در طول 48 ساعت همه‌ی پست‌ها را مشاهده کنید به شما هشدار می‌دهد که در حال تلف کردن وقت خود هستید. 




منبع : فیسیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار