تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 21
طرح توزیع سیم کارت های نسل چهارم (4G) اپراتور تلفن همراه تله کیش روز دوشنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد.
به گزارش آی تابناک : با حضور محمد ابراهیم انصاری لاری، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر عامل اپراتور تله کیش و برخی اعضای شورای شهر جزیره، سیم کارت با قابلیت 4G اپراتور تله کیش راه اندازی و به صورت نمادین به یکی از مشترکان این اپراتور تحویل داده شد.
مدیر عامل شرکت اپراتور تله کیش در این مراسم گفت: کیشوندان برای تحویل گرفتن سیم کارت های نسل چهارم اپراتور تله کیش از تاریخ ۱۹ خرداد ماه امسال تا پایان این ماه می توانند اقدام کنند.
محسن بداری افزود: لازم به ذکر است پس از تحویل سیم کارتهای نسل چهارم و توزیع سیم کارت های جدید در تاریخ یکم تیرماه امسال سیم کارت‌های قبلی غیر فعال خواهد شد.
وی اظهار داشت: برای توزیع سیم کارت های جدید و با هدف رفاه حال مشترکان 2 روش در نظر گرفته شده است که در روش حضوری مشترکان می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مستقر در جزیره مراجعه و با تکمیل درخواست و ارائه رسید سیم کارت خود را دریافت نمایند.
وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت در جنب بازار ونوس و دیگری در سفین روبروی بازار پارس خلیج آماده ارایه خدمات به مشترکان هستند.
وی اظهار داشت: در روش غیرحضوری مشترکان می‌توانند از طریق پورتال تله کیش تقاضای دریافت سیم کارت خود را ثبت نمایند و سیم کارت 4G را در محل کار یا درب منزل تحویل بگیرند.
وی افزود: هزینه های تعویض حضوری سیم کارت به همراه یک گیگا بایت اینترنت رایگان معادل 100 هزار ریال می باشد و در صورتی که مشترکان از طریق پورتال تقاضای دریافت سیم‌کارت را در محل کار یا درب منزل خود داشته باشندف هزینه تحویل و تعویض سیم کارت در داخل جزیره برای آنها ۲۰۰ هزار ریال و در دیگر شهرهای سرزمین اصلی برابر 300 هزار ریال می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی هزینه ها یاد شده در قبض های بعدی مشترکان منظور خواهد شد و به عبارتی در هنگام تحویل گرفتن سیم کارت اپراتور نسل چهارم وجهی از مشترکان دریافت نخواهد شد.
وی تصریح کرد: مشترکانی که سیم کارتشان قطع و یا دارای بدهی است نیز می توانند با پرداخت 50 درصد بدهی خود و بخشودگی مابقی آن ، نسبت به راه اندازی مجدد سیم کارتشان اقدام کنند.
وی گفت: مصمم هستیم تا با ارائه خدمات جدیدی مانند ارائه سیم کارت های اعتباری، ارائه خدمات رومینگ با ۱۱۰ کشور جهان و خدمات موبایل بویژه به سازمان های مستقر در جزیره ، عقب ماندگی چند ساله خود را در این حوزه جبران کنیم.
وی افزود: در این راستا مطابق با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تکنولوژی‌های نوین استفاده کردیم و در طراحی خدمات خلاقیت را مبنای کار قرار دادیم.
بهداری تصریح کرد: مشترکان تلفن همراه اپراتور تله کیش با راه اندازی سیم کارت نسل چهارم دیگر دغدغه آنتن دهی را نخواهند داشت.
وی افزود: 16 هزار و 700 مشترک تلفن همراه رجیستر شده در این شرکت داریم که از این تعداد حدود 11 هزار مشترک فعال در مدت یک ماه آتی باید سیم کارت خود را تعویض کنند.




منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار