کد خبر: ۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 07
هفته های اخیر شایعاتی را در مورد یک فبلت ساخت سامسونگ با نام A9 PRO شنیدیم و مشخصات کمی از این فبلت نیز درز شده بود. هم اکنون اطلاعاتی در GFXBench درز شده است که احتمالا به این فبلت بی ربط نیست.

هفته های اخیر شایعاتی را در مورد یک فبلت غول پیکر ساخت سامسونگ با نام A9 PRO شنیدیم و مشخصات کمی از این فبلت نیز درز شده بود اما این اطلاعات جزئیات زیادی را نشان نداده بود و به صورت دقیق نمیدانستیم با چه دستگاهی روبرو هستیم یا این مدل از نسخه ی معمولی چقدر قوی تر است و چه تغییراتی داشته است.این مدل با شماره A9100 نیز پیش از این شناخته بود.هم اکنون اطلاعاتی در GFXBench درز شده است که احتمالا به این فبلت بی ربط نیست.

 سر انجام مانند همیشه GFXBench از دیوایس های جدید اطلاعاتی را منتشر کرده است و مانند همیشه جزئیات زیادی را در اختیار ما گذاشته است.

از قسمت اطلاعات صفحه نمایش احتمالی این گوشی آغاز میکنیم.جائی که با توجه به شات درز شده از سوی GFXBench به نظر غیر قابل باور به نظر میرسد.طبق این اطلاعات این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است.این در حالیست که نسخه ی معمولی این مدل یعنی بدون پسوند PRO از صفحه نمایش 6 اینچی برخوردار است و این کمی غیر معقول به نظر میرسد که نسخه ی PRO صفحه نمایش کوچک تری داشته باشد. شایعه ای پیش از این حاکی از استفاده یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح QHD در نسخه ی PRO را داشت که منظقی به نظر میرسد. همچنین گوشی دیگری از سری A که با عنوان A7 آن را میشناسیم صفحه ی 5.5 اینچی و A8 نیز صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد و استفاده از نمایشگر 5.5 اینچی در A9 منطقی به نظر نمیرسد.از دیگر اطلاعات منتشر شده میتوان به استفاده ی احتمالی از پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 652 اشاره کرد که این پردازنده از 8 هسته ی پردازشی Cortex A72 با فرکانس کاری 1.8GHz تشکیل شده است.دیگر مشخصه  ی قابل توجه منتظر شده حافظه ی اصلی 4 گیگابایتی است که این مشخصه در نسخه ی معمولی 3 گیگابایت بود.

در قسمت دوربین نیز ،اطلاعات نشان از دوربین اصلی 15 مگاپیکسلی را دارند .با توجه به اعداد درز شده ی روزولوشن دوربین،برابر با 15.92 مگاپیکسل میشوند که احتمالا منظور یک لنز 16 مگاپیکسلی بوده است.در مورد دوربین دوم همین حکایت باقیست و در این قسمت نیز مقصود لنز 8 مگاپیکسلی است.به هر حال همان گونه که انتظار میرود A9 PRO از دوربین قوی تری در مقابل A9 2016 که دوربین 13 مگاپیکسلی داشت،برخوردار خواهد بود و سنسور استفاده شده ی احتمالی نیز از نوع سونی و مدل IMX298 استفاده شده در هواوی Mate 8 خواهد بود.این اولین بار نیست که سامسونگ از لنزهای سونی در گوشی های خود استفاده خواهد کرد و پیش از این ،سامسونگ از لنز ساخت سونی در گلکسی اس 6 استفاده کرده بود.این اطلاعات،از مهمترین هایی بود که از این گوشی در دست داریم در حالی که هیچ یک از آن ها تائید شده و قطعی نیستند.این گوشی طی هفته های آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.ممکن است این گوشی در کنگره ی جهانی موبایل شهر بارسلون،همزمان با نسل هفتم کهکشانی های سامسونگ معرفی شود.

منبع: سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار