کد خبر: ۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 18
این روزها شاهد عرضه ی گوشی های مختلف با یک بریدگی (notch ) در بالای صفحه نمایش هستیم و گوشی نوکیا ایکس 6 نیز این قاعده مستثنی نبوده است. این نوع طراحی در واقع با وجود گوشی های تمام صفحه به نوعی ضروری است و در حال حاضر شرکت ها انتخاب دیگری به جز این مورد ندارند.

به گزارش آی تابناک : در واقع بسیاری از شرکت ها تصمیم به ارائه ی گوشی های هوشمندتمام صفحه گرفته اند و از آنجا که بسیاری از آنها در تلاش اند تا حد ممکن حاشیه های گوشی را کاهش دهند در نتیجه باید بلندگوها، دوربین سلفی و حسگرهای دیگر گوشی را در بریدگی بالای صفحه نمایش قرار دهند.
گوشی نوکیا ایکس 6 جدیدترین گوشی شرکت اچ ام دی گلوبال است و از یک صفحه نمایش لبه به لبه با یک بریدگی در بالای آن بهره می برد که البته خوشبختانه در این گوشی اندازه ی این بریدگی بسیار کوچکتر از گوشی های دیگر است.

از نظر مشخصات فنی، به نظر می رسد گوشی نوکیا ایکس 6 از قدرتمندترین گوشی هایتولید شده اچ ام دی به شمار نمی آید. صفحه نمایش این گوشی 5.8 اینچی با وضوح تصویر FHD+ است و مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون 636 کوالکام، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی است. البته با در نظرگرفتن طراحی این گوشی می توان گفت که نوکیا ایکس 6 به عنوان یک گوشی میان رده ویژگی های خوبی دارد.
این گوشی همچنین از یک دوربین دوگانه متشکل از دوربین 16 / 5 مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی آن نیز 16 است و همانطور که گفتیم به عنوان یک گوشی میان رده بد نیست به ویژه با در نظر گرفتن این نکته که این گوشی تنها حدود 205 دلار قیمت دارد.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار