کد خبر: ۱۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 12
شایعات در خصوص بازی‌های جدید احتمالی کنسول نینتدو سوییچ ادامه دارد: پس از فاش شدن اطلاعاتی از بازی‌هایی نظیر Star Fox Open World، F-Zero و Donkey Kong Country Wooden Fury، اخیراً فهرست بازی‌هایی که قرار است در کنفرانس شرکت نینتندو در رویداد E3 2018 معرفی شوند نیز فاش شده است.
به گزارش آی تابناک : کنفرانس نینتندو حدود یک ماه دیگر و در روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) برگزار خواهد گردید.

این فهرست در کانال‌های مختلفی نظیر ۴Chan، ResetERA و GameFAQs منتشر شده و صحت و سقم آن مشخص نیست؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که به این خبر تنها به چشم یک شایعه نگاه کنید و اطلاعات آن را قطعی ندانید.

بر اساس این گزارش، بخش نخست کنفرانس نینتندو در رویداد E3 2018 بر روی محتوای آنلاین تمرکز خواهد داشت و مدت زمان ویدئوی این کنفرانس تقریباً ۳۶ دقیقه خواهد بود و تماماً بر روی کنسول نینتندو سوییچ و بازی‌هایش تمرکز خواهد داشت. گفتنی‌ست که نینتندو در نظر دارد تا در جریان قسمت جدید Nintendo Treehouse از بازی‌های کنسول نینتندو ۳DS رونمایی کند.

گفته می‌شود که شرکت نینتندو تصمیم دارد تا در جریان کنفراس خود از بازی‌هایی نظیر Fire Emblem Lustrous Daybreak، Yoshi Flipped Around، قسمت جدید سری بازی‌های Paper Mario (که البته استودیوی Intelligent Systems سازنده آن نیست)، Call of Duty Black Ops 4 Battle Royale و Super Sonic Racing و همچنین Pokemon Switch، بازسازی مجدد Pokemon Blue and Red با گرافیکی مشابه با Pokemon Sun and Moon و Pokken Tournament رونمایی به عمل آورد.

همچنین تریلر بازی Metroid Prime 4 هم این کنفرانس به نمایش در خواهد آمد (احتمالاً این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار شود) و Super Smash Bros Switch و Spyro Trilogy نیز نمایش‌هایی خواهند داشت. از سوی دیگر، به احتمال زیاد لوییجی (Luigi) به عنوان شخصیت قابل بازی جدید Super Mario Odyssey معرفی گردد. همچنین صحبت‌هایی نیز در خصوص بازگشت بازی Climber شنیده می‌شود که به احتمال زیاد در برنامه Treehouse نینتندو در E3 معرفی خواهد شد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ کدام مورد را حقیقی می‌دانید؟ آیا در صورت تحقق این برنامه، عملکرد نینتندو برای رویداد E3 2018 را مناسب ارزیابی می‌کنید؟




منبع : گیمفا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار