کد خبر: ۱۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 07
شرکت وان پلاس اخیراً تایید کرد که به طور رسمی از گوشی وان پلاس 6 در تاریخ 28 اردیبهشت رونمایی می کند. بدین ترتیب تنها 2 هفته تا رونمایی این گوشی باقی مانده است اما با این حال اخبار و شایعات مربوط به این گوشی همچنان ادامه دارد و به تازگی مشخصات این گوشی در وب سایت TENAA (معادل چینی FCC)منتشر شده است.

به گزارش آی تابناک : وان پلاس 6 با یک صفحه نمایش 6.28 اینچی با وضوح تصویر 2280 در 1080 پیکسل ارائه می شود. این گوشی همچنین با پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک 2.45 گیگاهرتز ، 6 گیگابایت رم، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ، دوربین دوگانه اصلی 20 + 16 مگاپیکسلی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3300 میلی آمپر بر ساعت و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو ارائه خواهد شد.

در این گزارش هیچ اشاره ای به سازنده ی پردازنده ی این گوشی نشده است اما با توجه به اینکه این گوشی از پرچمداران این شرکت است و وان پلاس در گوشی های قبلی با وان پلاس همکاری داشته است ، انتظار می رود که پردازنده ی این گوشی از نوع اسنپدراگون 845 کوالکام باشد که کم و بیش در گوشی های پرچمدار استفاده می شود.
با رونمایی این گوشی در هفته های آتی اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد ولی در صورتی که مشخصات و تصاویر منتشر شده از وان پلاس 6 تا کنون صحت داشته باشد، این گوشی از طراحی و مشخصات بسیار خوبی بهره می برد.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار