کد خبر: ۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 06
اگر به دنبال راهی برای فیلم برداری با گوشی هوشمند خود هستید، به نظر میرسد که نگاهی به ربات هوشمند Smart Shoot که قادر به ضبط فیلم است داشته باشید. این ربات قادر به ضبط ویدئو بدون دخالت انسانی و بدون از دست دادن لحظه های حساس است!

اگر به دنبال راهی برای فیلم برداری با گوشی هوشمند خود هستید، به نظر میرسد که نگاهی به ربات هوشمند
Smart Shoot که قادر به ضبط فیلم است داشته باشید. این ربات قادر به ضبط ویدئو بدون دخالت انسانی و بدون از دست دادن لحظه های حساس است!

این ربات مجهز به دو سیستم رصد هوشمندانه و تشخیص چهره است و وقتی گوشی هوشمند خود را به وی بسپارید با خیال راحت و بدون دخالت میتوانید عملیات ضبط ویدئو را به وی بسپارید.

سخت افزار این ربات قادر به چرخش و کج کردن گوشی هوشمند برای بهترین تصویر برداری از سوژه یا سوژه ها است و به راحتی میتواند بر روی سوژه تمرکز کند.

طراح این ربات در باره آن میگوید: گوشی هوشمند میتواند لحظات جذاب و خوبی را از شما و خانواده ضبط کرده و به اشتراک بگذارد. اکنون ربات هوشمند SMART SHOOT را در اختیار دارید که تصاوی و ویدئوهای خارق العاده ای را با هوشمندی و بدون نیاز به دخالت دست برای شما ضبط میکند.

این ربات اکنون در وب سایت Kikstarter در اینجا با بیعانه 88 دلاری قابل تهیه است و اطلاعات دقیق تر در مورد آن نیز در همین وب سایت قابل دریافت است.

اکنون میتوانید با تماشای ویدئو زیر، بهتر پی به عملکرد و رفتار این ربات ببرید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار