کد خبر: ۱۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 04
مایکروسافت در این هفته نسخه جدید ویندوز 10 را آزمایش می کند که این نسخه با یک تجربه اسکرین شات جدید نیز همراه است. در سال های اخیر برنامه هایی چون ShareX و Lightshot بسیار پرکاربرد بودند و مورد استفاده ی کاربران قرار می گرفتند. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفت که ابزارهای پیشرفته ای را در این زمینه ارائه کند تا اشتراک گذاری و انتشار عکس های اسکرین شات در ویندوز راحت تر صورت گیرد.

به گزارش آی تابناک : در حال حاضر یک برنامه ی جداگانه برای نمایش تصاویر اسکرین شات ارائه شده است که امکان ویرایش و حاشیه نویسی را در اسکرین شات ها فراهم می کند. تاکنون برای اسکرین شات از بخش کوچکی از صفحه، باید از Snipping tools استفاده می شد اما اکنون می توان با کلید میانبر Winkey+Shift+S به این قابلیت دسترسی پیدا کرد و به بهترین و ساده ترین روش از بخش کوچکی از صفحه عکس گرفت.

شما همچنین می توانید عکس یا تصویر مورد نظر خود را از طریق این برنامه به اشتراک بگذارید. از طرفی می توانید به جای استفاده از Winkey+printScreen برای گرفتن اسکرین شات، فقط از کلید PrintScreen بهره ببرید که این دکمه جایگزین ساده تری برای گرفتن اسکرین شات خواهد بود. انتظار داریم که مایکروسافت توضیحات و جزییات بیشتری را درباره ی این نسخه ی جدید از ویندوز 10 در کنفرانس توسعه دهندگان که در روز سه شنبه برگزار خواهد شد ارائه کند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این بروزرسانی جدید دریافت کنیم.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار