کد خبر: ۱۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 03
انسان های موفق همیشه برای رهایی از استرس، کارهای روزمره شان را مدیریت می کنند.این مدیریت زمان می تواند شامل زمان صرف شده برای نوشتن تکالیف، نوشتن یک پروژه برنامه نویسی یا یادگیری یک زبان جدید باشد.

به گزارش آی تابناک : برای اینکه متوجه این موضوع شویم که چه مقدار وقت برای یک کار خاص صرف کرده ایم نیاز به یادداشت کردن مداوم کارها طبق ساعت و دقیقه هستیم. اما با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به این کار نیست! با استفاده از اپلیکیشن Toggl می توانید پروژه های مختلفی تعریف کرده و برای ثبت ساعت روی پروژه مورد نظر کلیک کنید تا اپلیکیشن به صورت اتوماتیک زمان را برای آن پروژه ثبت کند.

تگ ها (برچسب)

با استفاده از این قسمت می توانید تگ های مختلفی تعریف کرده و بر روی هر پروژه تک مورد نظر را اعمال نمایید. برای مثال اگر پروژه یادگیری برنامه نویسی را برای اپلیکیشن تعریف کرده اید، می توانید با دو تگ #یادگیری و #تمرین متوجه این موضوع شوید که چه مقدار برای یادگیری و چه مقدار برای تمرین کردن وقت صرف کرده اید.

کار تیمی

یکی از امکانات خوب Toggl Timer تعریف یک تیم و اضافه کردن اعضا به آن است.به صورتی که می توان با تعریف یک یا چند پروژه ،دوستان یا همکارانتان را به آن اضافه کنید تا آن ها هم بتوانند زمان ثبت شده خود را در یک پروژه مشترک ثبت کنند.

یکپارچگی

این اپلیکیشن توانسته به ارائه نسخه های مختلف از جمله وب،موبایل (اندروید و iOS) و یکپارچه کردن آن ها به یکی از بهترین برنامه های مدیریت زمان و پروژه تبدیل شود.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار