کد خبر: ۱۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 30
با استفاده از اختراع مشترک محققان دانشگاه کارنگی ملون و شرکت دیزنی به زودی می توانید با نصب دیوارهای هوشمند در منازلتان لوازم برقی را کنترل کنید.
به گزارش آی تابناک : نصب هر متر دیوار هوشمند در منازل تنها ۲۰ دلار هزینه در برخواهد داشت. این دیوارها Wall++ نام دارند و در تولید آنها از رنگ هادی جریان برق و برخی حسگرهای متداول در بازار استفاده شده است که باعث می شود انها قادر به درک حرکات دست و بدن انسان ها از طریق یک صفحه لمسی باشند.
یک حسگر الکترومغناطیسی که در این دیوارهای هوشمند نصب می شود هم شناسایی و ردگیری عملکرد محصولات خانگی هوشمند را ممکن می کند.

دیوارهای هوشمند فعالیت های لوازم خانگی و برقی را در اتاق ها کنترل کرده و آنها را به طور خودکار تنظیم و مدیریت می‌کنند. از این طریق نور لامپ ها به طور خودکار و در صورت روشن و خاموش شدن تلویزیون یا تغییر نور محیط بیرونی تنظیم و کم و زیاد می‌شود.

از سوی دیگر اگر یکی از لوازم خانگی به دلیل یک مشکل فنی و به طور ناگهانی خاموش شود پیام هشداری بر روی گوشی ارسال می شود. از این دیوارها می توان برای ردگیری افرادی که لباس های هوشمند و الکترونیک خاصی بر تن می کنند هم استفاده کرد.

البته تلاش برای بهینه سازی و هوشمندسازی بیشتر Wall++ ادامه دارد و از جمله قرار است از آنها برای مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در منازل هم استفاده کرد.




منبع : دیجیتال ترندز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار