کد خبر: ۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 06
اخیرا برخی از تصاویر افشا شده از پرچم دار شرکت اچ تی سی رد سطح نت منتشر شده است که نشان میدهد هوشمند سال 2016 این شرکت تا حد زیادی شبیه به آیفون اپل است.

اخیرا برخی از تصاویر افشا شده از پرچم دار شرکت اچ تی سی رد سطح نت منتشر شده است که نشان میدهد هوشمند سال 2016 این شرکت تا حد زیادی شبیه به آیفون اپل است.

این هوشمند تا حد زیادی یاد آور One M9 است که در ماه اکتبر سال گذشته رونمایی شد با این تفاوت که لوگوی HTC از نمای جلوی آن حذف شده است.

تصویر زیر که توسط افشاگر معروف گوشی های اندروید یعنی Evan Blass منتشر شده است اولین نمای هوشمند One M10 را نشان میدهد که با نام کد Perfume شناخته میشود. نمای روبروی آن نشان میدهد که ظاهر ساده آن تنها با یک دکمه Home، بلندگو و دوربین جلوی آرایش شده است.

با حذف لوگوی HTC این گوشی ظاهری بسیار شبیه به آیفون پیدا کرده است اما شرکت تایوانی برخی تغییرات را در این موضوع مد نظر داشته است. از جمله این تغییرات این است که بلندگو های BoomSound که در سری One شرکت اچ تی سی شهرت دارد از One M10 حذف شده و اکنون یک بلندگوی بزرگتر در بالای صفحه نمایش تعبیه شده است.

البته تا کنون تنها تصویری از نمای جلوی این گوشی منتشر شده است و هیچ اطلاعاتی در مورد قاب پشتی آن وجود ندارد. در مورد مشخصات فنی این هوشمند باید گفت، انتظار میرود که با صفحه نمایش 5.1 اینچ Quad HD، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت به همراه Micro SD و دوربین 12 مگاپیکسل با تکنولوژی UltraPixel و فوکوس لیزری عرضه شود.

این گوشی قرار است طی مراسمی خبری در MWC رونمایی شود.

اولین تصویر از هوشمند HTC One M10 / کپی برداری دیگری از آیفون؟


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار