تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 03
شرکت اچ تی سی امروز گزارش مالی سه ماهه چهارم سال گذشته‌ی میلادی خود را منتشر کرد؛ بر اساس این گزارش منتشر شده می‌توان متوجه پیشرفت محسوس این شرکت شد که کمی امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد.

htc-logo1

روزگاری شرکت اچ تی سی جزء برندهای ارزشمند و محبوب و شناخته شده‌ی بازار اسمارت فون‌ها بود؛ شرکتی که تلفن‌های قدرتمندی چون تاچ پرو (Touch Pro) و اچ‌دی 2 (HD 2) را تولید کرد و به‌وسیله‌ی آن‌ها به شهرتی جهانی دست یافت. این شرکت حتی ساخت اسمارت فون‌های دیگر شرکای خود را نیز به‌عهده می‌گرفت؛ گوشی سونی اریکسون اکسپریا ایکس وان (Sony Ericsson Xperia X1) و گوگل نکسوس وان (Nexus One) نتایج این همکاری بود. اما اچ تی سی در حال حاضر چندان اوضاع خوبی ندارد و گزارش مالی این شرکت نشان دهنده‌ی این حقیقت است.

شرکت اچ تی سی امروز گزارش مالی سه ماهه چهارم سال گذشته‌ی میلادی خود را منتشر کرد؛ بر اساس این گزارش منتشر شده می‌توان متوجه پیشرفت محسوس این شرکت شد که کمی امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد. البته هنوز اچ تی سی از جایگاه گذشته خود بسیار دور است و امیدوار است که بتواند در سال 2016 روند رو به رشد خود را ادامه دهد و برای همین حساب ویژه‌ای بر روی پرچمدار خود، وان ام 10 باز کرده است.

در سه ماهه چهارم سال 2015، مقدار ضرر خالص این شرکت 101 میلیون دلار بوده است که نسبت به ضرر 139 میلیونی آن در سه ماهه سوم کمتر است؛ درآمد اچ تی سی نیز چیزی در حدود 766 میلیون دلار بوده است. سری دیزایر این شرکت و همچنین گوشی وان ای 9 (One A9) بیشترین تاثیر را در درآمد اچ تی سی داشته‌اند.


اچ تی سی وان ای 9


تمرکز اصلی این شرکت روی هدست واقعیت محازی خود است که در نمایشگاه CES 2016 شاهد آن بودیم و یکی از بهترین‌ دستگاه‌های واقعیت مجازی در این حوزه است و توانست جایزه بهترین نمایش را در نمایشگاه CES 2016 دریافت کند. این دستگاه واقعیت مجازی فروش خود را از ماه بعد آغاز خواهد کرد و مدیر عامل شرکت اچ تی سی، خانم چر وانگ آن را مهم‌تر از بقیه تولیدات این شرکت بر شمرده است. گوشی وان ام 10 (One M10) نیز قرار است تا مدتی دیگر معرفی گردد و همگی منتظر هستند تا ببینند این بار اچ تی سی چه میکند.

منبع: ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار