تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 08
اخبار به دست آمده از سوی کاربران نشان از فیلتر پیام رسان تم تم در ایران دارد. به گفته آنها این پیام رسان فقط با فیلترشکن در دسترس است.
به گزارش آی تابناک : اپلیکیشن پیام رسان تام تام در ایران فیلتر شده است. کاربران تنها با فیلترشکن قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستند. برخی کاربران، این پیام رسان روسی را جایگزینی برای تلگرام در ایران می‌دانستند.

به روز رسانی: ۱۹ فروردین ساعت ۱۶
اپلیکیشن پیام رسان تم تم رفع فیلتر شد. پیام رسان تم تم که از شب گذشته با محدودیت هایی روبرو شده بود مجددا در دسترس قرار گرفت. کاربران این پیام رسان می توانند از آن استفاده کنند و محدودیتی برای استفاده وجود ندارد.

فیلتر پیام رسان تام تام
تعداد مختلفی از پیام رسان ها در کشور فیلتر هستند که Tam Tam نیز به جمع آنها اضافه شد. در این چند روز شایعاتی نیز در مورد فیلتر شدن تلگرام در آینده ای نزدیک بر سر زبان ها بود که در ادامه به جای تلگرام خبر فیلتر پیام رسان تام تام به گوش رسید. کاربران ایرانی به دنبال جایگزینی برای تلگرام بودند و تم تم را گزینه ای مناسب می دانستند. با مراجعه به لینک زیر نیز می توانید به بررسی اپلیکیشن های جایگزین تلگرام بپردازید.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن های جایگزین تلگرام ؛ انتخاب بهترین پیام رسان

بررسی علت فیلتر پیام رسان تم تم
در روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بود که کاربران خبر از فیلتر پیام رسان تام تام دادند و اعلام کردند که دسترسی به آن تنها از طریق فیلترشکن امکان پذیر است. البته هنوز هیچ مسئولی در مورد فیلتر شدن Tam Tam و علت آن سخن نگفته است.

مقدمه ای بر پیام رسان تام تام
اپلیکیشن پیام رسان تام تام (Tam Tam) که برخی آن را تم تم نیز می‌خوانند، یک مسنجر روسی است که بسیاری از ویژگی‌های تلگرام را در خود جای داده است. این برنامه متعلق به یک کمپانی روسی Odnoklassniki است که موسس آن، آلبرت پوپ کوف، در سال ۲۰۰۸ آن را به گروه اینترنتی Mail.RU فروخت. مقر این گروه در مسکو قرار دارد.

اپلیکیشن پیام رسان تم تم روی اندروید، آی او اس و سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینکوس قابل استفاده است و از پروتکل TLS Cryptographic برای رمزنگاری پیام‌ها استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن پیام رسان Tam Tam می‌توان به تماس صوتی و تصویری آنلاین، کانال‌های مختلف، گروه چت و ایموجی‌ها و استیکرهای زیبا اشاره نمود.

 




منبع : تکراتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار