کد خبر: ۱۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 07
در صورتی که علاقه دارید قابلیت جدید Google Voice Wi-Fi امتحان کنید، این غول موتور جستجو به تست کنندگان نسخه بتا اعلام کرده است که می توانند برای امتحان کردن این تماس جدید بر روی بستر وای فای و داده موبایل از طریق اپلیکیشن Google Voice ثبت نام کنند. Google Voice قابلیت های مختلف زیادی را ارائه می دهد و پیش از این تماس از طریق وای فای در مرورگر گوگل کروم را به کاربران کامپیوتر عرضه کرده است و گوگل اعلام کرده است که در حال توسعه پشتیبانی از فایرفاکس، سافاری، اج و آی او اس در این قابلیت است.

به گزارش آی تابناک :  تماس های Google Voice برروی بستر داده موبایل تقریبا در هر دقیقه 0.2MB داده مصرف می کنند، بنابراین در صورتی که توسعه دهنده گوشی موبایل تان داده کمی در اختیار شما قرار می دهد بهتر است این مسئله را در نظر داشته باشید. گوگل می گوید:” تماس از طریق وای فای به شما اجازه می دهد تا تغییرات رومینگ را در زمان حرکت و جا به جایی به حداقل برسانید، حتی در صورت ضعیف بودن خدمات سلولی در دسترس باشید و علاوه بر گوشی با هر دستگاهی تماس بر قرار کنید.

Google Voice یک شماره تلفن رایگان برای تماس، پیام های متنی و پست های صوتی به شما می دهد. این قابلیت درگوشی های هوشمند و کامپیوترها عمل می کند و می توانید در دستگاه های مختلف آن را همگام سازی کنید، بنابراین شما می توانید از این اپلیکیشن چ در هنگام حضور در خانه و چه در هنگام سفر و یا خروج از منزل برای کسب اطلاعات بیشتر در باره نحوه ثبت نام برای استفاده از قابلیت تماس وایرلس GVoice می توانید به وب سایت رسمی گوگل در لینک زیر مراجعه کنید.




منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار