کد خبر: ۱۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 06
امروز شرکت بازی سازی نامکو اعلام کرد که بازی Divinity: Original Sin II در تابستان امسال راهی کنسول‌های نسل هشتمی می‌شود. این درحالی است که چند روز قبل، بازی Divinity II The Dragon Knight Saga به سیستم بکوارد ایکس‌باکس وان اضافه شده بود.

به گزارش آی تابناک : Divinity: Original Sin II در سال 2017 برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. بازی در زمان عرضه از تمامی آپدیت‌هایی که تاکنون برای آن عرضه شده است بهره‌مند خواهد بود و تماما برای بازی کردن راحت، روی کنسول‌ها شخصی‌سازی شده است. علاوه بر این قابلیت اسپلیت-اسکرین در بازی وجود دارد که می‌توانید به صورت دونفره آفلاین به تجربه بازی بپردازید همچنین اگر علاقه‌مند به بازی آنلاین هستید می‌توانید به صورت چهار نفره از تجربه بازی لذت ببرید.

کارگردان بازی آقای مایکل دوس در مورد بازی اینطور گفته بود:

"جهان بازی به صورت کاملا فانتزی ساخته شده است تا بتواند خلاقیت بازیکنان را به چالش بکشد. در بازی یک سیستم تجربه گنجانده شده است که بازیکنان پس از هر نبرد، پاداش دریافت خواهند کرد و به تجربه ‌آن‌ها افزوده خواهد شد؛ همچنین قادر خواهید بود تا در طول بازی از اسپل‌ها و جادوها نیز استفاده کنید برای مثال با استفاده از اسپل باران می‌توانید کاری کنید که روی ساختمان‌های خودتان که بر اثر حملات دشمنان در حال آتش‌سوزی است، باران ببارد؛ یا می‌توانید نیروهای خود را به مکان‌های امن تلپورت کنید و آن‌ها را برای مقابله با دشمنان به میدان جنگ بفرستید. اگر دشمنان به شما خیلی نزدیک شده‌اند می‌توانید برای مقابله با آن‌ها از جادوی اهریمن استفاده کنید و برای مقابله با ‌آن‌ها از نیروهای شیطانی کمک بگیرید.

با توجه به صحبت‌های دوس نسخه کنسولی بازی می‌تواند یکی از بهترین نسخه‌های بازی باشد که تعدادی محتوای اضافی را نیز شامل می‌شود.

بازی  Divinity: Original Sin II در آگوست امسال برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.





منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار