کد خبر: ۱۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 29
شرکت سونی به تازگی رسما از عناوین رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرد که عنوان Mad Max ساخته استودیوی آوالانچ در صدر این لیست قرار دارد و اگر هنوز این عنوان را بر روی کنسول پلی استیشن ۴ تجربه نکرده اید، اکنون بهترین فرصت است.

به گزارش آی تابناک : مطمئنا بسیاری از کاربران بازی‌های ویدیویی تمایل دارند تا روز‌های فصل بهار هر چه سریع تر سپری شود زیرا در این فصل و ماه‌های پیش رو شاهد عرضه عناوین محبوب و مورد انتظاری چون God Of war و Detroit: Become Human خواهیم بود. حال به تازگی سونی رسما لیست عناوین رایگان ماه آوریل پلی استیشن پلاس را منتشر ساخته است و اگرچه نسبت به ماه گذشته شاید عناوین قابل توجهی در این لیست حضور نداشته باشند اما در میان آن‌ها عنوان Mad Max ساخته استودیوی آوالانچ در صدر این لیست قرار داشته و بازی‌های مستقل دیگری نیز به صورت رایگان در دسترس خواهند بود که می توانند تا انتشار عناوین جدید یاد شده تجربه سرگرم کننده ای را رقم بزنند. لیست کامل عناوین رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس را می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:

Mad Max, PS4

TrackMania Turbo, PS4

In Space We Brawl, PS3

Toy Home, PS3

 ۹۹Vidas, PS Vita

(Q*Bert Rebooted, PS Vita (Cross Buy with PS3 and PS4

به علاوه فروشگاه پلی استیشن در ماه آوریل با تخفیفات و پیشنهاد‌های متنوع دیگری نیز همراه خواهد بود که برای اطلاعات و جزییات بیشتر می توانید تریلر مربوط به آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

نمایشگر ویدیو
00:00
00:51

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p




منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار