کد خبر: ۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 02
گوشی هوشمند ZenFone Zoom بدون شک یکی از جذاب ترین و بهترین گوشی های هوشمند رونمایی شده در نمایشگاه CES 2015 بود. اما بنا به دلایل که هیچ کس از آن با خبر نیست ابتدا عرضه آن تا زمان برگزاری نمایشگاه IFA به تاخیر افتاد و حتی در این نمایشگاه نیز معرفی نشد تا این که امروز این هوشمند به شکل رسمی برای بازار آمریکا عرضه شده است.

گوشی هوشمند
ZenFone Zoom بدون شک یکی از جذاب ترین و بهترین گوشی های هوشمند رونمایی شده در نمایشگاه CES 2015 بود. اما بنا به دلایل که هیچ کس از آن با خبر نیست ابتدا عرضه آن تا زمان برگزاری نمایشگاه IFA به تاخیر افتاد و حتی در این نمایشگاه نیز معرفی نشد تا این که امروز این هوشمند به شکل رسمی برای بازار آمریکا عرضه شده است.

این گوشی هوشمند که گفته میشود باریکترین گوشی هوشمند دنیا با قابلیت زوم 3x اپتیکال است مجهز به پردازشگر اینتل Quad-Core از نوع Atom است که در 2.5 گیگاهرتز کلاک میشود. باتری این هوشمند 3000 هزار میلی آمپر است و با رم 4 گیگابایت از پردازشگر خود پشتیبانی میکند

این گوشی 5.5 اینچ که از صفحه نمایش Full HD و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره میگیرد با بهای 400 دلار عرضه شده است که در این سطح بهایی رقابتی محسوب میشود. هرچند تعداد زیادی از گوشی های فعلی با همین نمونه سخت افزار اما با قیمت پایین ترین ارائه میشوند، اما هیچ کدام از آنها دوربینی 13 مگاپیکسل با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری را به شما نمیدهند.

در واقع صرف نظر از قابلیت زوم اپتیکال، دوربین این گوشی همچنین از قابلیت فوکوس لیزری، OIS، فلش دوگانه LED نیز برخودار است. همچنین دوربین دوم این هوشمند از لنز 5 مگاپیکسل بهره میبرد.

از دیگر قابلیت های این گوشی 185 گرمی باید به این اشاره کرد که مجهز به اندروید لالی پاپ بوده و همچنین از LTE نیز پشتیبانی میکند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار