کد خبر: ۱۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 25
شرکت هندی Optiemus Infracom، یکی از برندهایی است که توانسته امتیاز تولید محصولات با برند بلک‌بری را کسب کند. ایوان بلاس چندی پیش یک رندر از بلک‌بری Ghost منتشر کرد، اما به‌تازگی رندر دیگری را از یک اسمارت‌فون متعلق به اپتیموس منتشر کرده که با نام بلک‌بری Ghost پرو شناخته می‌شود.

به گزارش آی تابناک : درست هم‌چون توییت منتشر شده از بلک‌بری Ghost، توییت جدید ایوان بلاس نیز خالی از هرگونه جزییات پیرامون این اسمارت‌فون است. هم‌چنین به طور دقیق مشخص نیست که بلک‌بری Ghost پرو در چه زمینه‌هایی با بلک‌بری Ghost تفاوت دارد؛ با این حال از نظر ظاهری می‌توانیم چند تفاوت جزیی را متوجه شویم.


با توجه به تصویر منتشر شده از بلک‌بری Ghost، این اسمارت‌فون از نمایشگری بدون حاشیه استفاده خواهد کرد. به این ترتیب اولین اسمارت‌فون با طراحی مدرن بلک‌بری، توسط یک شرکت هندی توسعه خواهد یافت. با این حال به نظر می‌رسد بلک‌بری Ghost پرو، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ را حفظ خواهد کرد، زیرا در تصویر عریض‌تر و کوتاه‌تر از نمونه استاندارد به نظر می‌رسد. هم‌چنین به نظر می‌رسد در نسخه پرو، از یک باتری قدرتمندتر استفاده شده باشد، این موضوع را می‌توان از ضخامت بیش‌تر آن متوجه شد.

نام برند بلک‌بری در بخش پایینی نمایشگر بلک‌بری Ghost پرو مشاهده می‌شود که در نسخه استاندارد آن را مشاهده نمی‌کنیم. البته ممکن است تمامی تفاوت‌های نام برده، به جز وجود نام تجاری در بخش جلویی، تنها ناشی از زاویه متفاوت این دو هندست در رندر باشد!



منبع : GIZMOCHINA 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار