کد خبر: ۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 02
بازی های سری Final Fantasy بدون شک جزو محبوب ترین بازی ها نزد گیمر ها هستند و نسخه XV این سری قطعا به جذابیت های بازی افزوده است. اکنون مدتی است که Square Enix اقدام به انتشار ویدئو هایی در مورد جزئیات مختلف این نسخه و همچنین Game Play آن میکند.

بازی های سری
Final Fantasy بدون شک جزو محبوب ترین بازی ها نزد گیمر ها هستند و نسخه XV این سری قطعا به جذابیت های بازی افزوده است. اکنون مدتی است که Square Enix اقدام به انتشار ویدئو هایی در مورد جزئیات مختلف این نسخه و همچنین Game Play آن میکند.

پیش از این در بخش های مختلف ویدئوهایی از این نسخه بازی Final Fantasy منتشر شده است اما جذابیت مبارزه های آن به ویژه در سبک جدید چیز دیگری است.

در آخرین ویدئویی که به عنوان تریلر از این بازی منتشر شده است، تیم چهار نفره ای را مشاهده میکنید که گویا وارد یک پایگاه نظامی میشوند و طی سه دقیقه میتواند سبک جدید مبارزه در این بازی را به خوبی ببینید.

ربات ها و اسلحه های بزرگ و غول آسا به همراه حملات به سبک Fast Wrap و همچنین نقاط کور برای مخفی ماندن از دید دشمنان آن چیزی است که به ویژگی های جدید این نسخه اضافه شده است و همگی در این ویدئو به خوبی نشان داده شده.

صحنه های بازی تا حدی شبیه به بازی Metal Gear Solid است به غیر از آنکه توسط «تتسویا نامورا» کارگردانی شده. هنوز مشخص نیست که زمان انتشار رسمی این بازی چه تاریخی خواهد بود اما قرار است در 30 مارس تاریخی برای معرفی رسمی آن مشخص شود.

حال این ویدئو سه دقیقه ای را از Game Play و سبک جدید مبارزات در این بازی تماشا کنید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار