کد خبر: ۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 02
نسخه‌ای دیگر از گوشی‌های سری دیزایر اچ تی سی به نام Desire 530، در لیست فروشگاه خورده فروشی اینترنتی Dutch قرار گرفته است و تا کنون این برای نخستین بار است که اسم این گوشی بیان می‌شود.

Desire 526


نسخه‌ای دیگر از گوشی‌های سری دیزایر اچ تی سی به نام Desire 530، در لیست فروشگاه خورده فروشی اینترنتی Dutch قرار گرفته است و  تا کنون این برای نخستین بار است که اسم این گوشی بیان می‌شود. این وب‌سایت جزییات را در لیست خود قید نکرده است. اما چند مشخصه‌ی اصلی آن معلوم شده است.

ابتدا باید گفت که قیمت این دستگاه بیش از 190 یورو تعیین شده است که در بازه‌ی پایین میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. به علاوه که خرده فروش‌ها انتظار دارند که تا  چند روز پیش از رونمایی در MWC این دستگاه را در انبار موجود داشته باشند. آخرین مطلبی که از Desire 530 به دست آمده، رنگ آن است که حداقل در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه خواهد شد.

اچ تی سی دیزایر 530 دنباله رو و جایگزین دستگاه اچ تی سی دیزایر 526 خواهد بود که تابستان امسال معرفی شد. این دستگاه که دارای صفحه 4.7 اینچی با رزولوشن qHD به میزان 540x960  پیکسل (با  QHD اشتباه نگیرید) و با فروتن‌ترین پردازنده اسنپدراگون با شماره 210 همراه است. همچنین به 8 گیگابایت حافظه داخلی و احتمالاً 1.5 گیگابایت رم مجهز شده که انتظار نمی‌رود دیزایر 530 نیز بسیار فراتر از این مشخصات را دارا باشد.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار