کد خبر: ۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 02
آخرین ارزیابی IDC از بازار، نشان می‌دهد که تبلت غول‌پیکر اپل با نام آیپد پرو، در سه ماهه چهارم سال 2015، فروش قوی داشته و حتی میزان فروش آن، بیشتر از تبلت‌های سرفیس بوده است.
آیپد پرو از سرفیس مایکروسافت پیشی گرفت

آخرین ارزیابی IDC از بازار، نشان می‌دهد که تبلت غول‌پیکر اپل با نام آیپد پرو، در سه ماهه چهارم سال 2015، فروش قوی داشته و حتی میزان فروش آن، بیشتر از تبلت‌های سرفیس بوده است. گفته می‌شود میزان فروش آیپد پرو در این دوره، 2 میلیون و تبلت‌های سرفیس، 1.6 میلیون بوده است.

آیپد پرو، می‌تواند به اپل در بازار تبلت‌ها کمک کند تا سهم بیشتری را به‌دست آورد؛ چرا که سهم اپل از بازار تبلت‌ها، پایین ده درصد است. با این‌حال، چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که میزان فروش تبلت‌های سرفیس این شرکت، یک افزایش 29 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

گزارش منتشر شده می‌گوید که مایکروسافت، تعداد بسیار بیشتری از تبلت سرفیس پرو را نسبت به مدل ارزان‌تر، با نام سرفیس 3 فروخته است. کاملا واضح است که بازار به تبلت‌های هیبریدی مجهز به کیبوردهای جداشدنی، به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای حمل‌ونقل در کنار یک لپ‌تاپ، پاسخ داده است.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار