کد خبر: ۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 02
امروز رندر‌هایی از تبلت آیپد ایر 3 منتشر شده است که اطلاعات قبلی پیرامون آن را تایید می‌کند.
انتشار رندرهای جدید از آیپد ایر 3

بازار تبلت‌ها دیگر همانند قبل نیست؛ این موضوعی است که قبلا هم برای شما توضیح داده‌ایم و دلیل آن نیز مشخص است، حضور تلفن‌‎های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، معرفی محصولات هیبریدی و حتی عدم ایجاد قابلیت‌های جذاب در تبلت‌ها باعث رخ دادن چنین وضعیتی شده است. این موضوع برای آیپد‌های اپل نیز صدق می‌کند. حال به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تغییرات بیشتری را در جدیدترین تبلت خود اعمال نماید تا بتواند تا حدی از کاهش فروش آیپد‌های خود جلوگیری کند.

دیروز بود که تصاویری از کیس‌های آیپد ایر 3 منتشر شد که جزئیات تازه‌ای را پیرامون این محصول در اختیارمان قرار داد. حال امروز رندر‌هایی از این تبلت منتشر شده است که اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. بر اساس این رندر‌ها، آیپد ایر 3 همانند آیپد پرو به چهار بلندگو در اطراف خود مجهز خواهد شد. همچنین شاهد پورت در لبه سمت چپ تبلت هستیم. احتمالا این پورت برای اتصال لوازم جانبی مانند شرکت اپل استفاده خواهد شد. یکی از موارد جالبی که در این رندرها مشاهده می‌شود، وجود یک فلاش در زیر لنز دوربین است که جای خالی آن در نسخه‌های قبلی احساس می‌شد.

p3

آیپد ایر 3 نسبت به نسخه قبلی خود 0.1 میلی‌متر عریض‌تر است که مسلما چندان به‌چشم نمی‌آید. همچنین ضخامت دستگاه تنها 0.05 میلی‌متر افزایش داشته که بازهم چندان تفاوتی با نسخه قبلی ایجاد نمی‌کند. براساس شایعات قبلی، آیپد ایر 3 دارای مشخصاتی همانند پردازنده ، چهار گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از و صفحه‌نمایش خواهد بود. احتمال دارد که این محصول در کنار نسخه بهبود‌ یافته اپل واچ و یک آیفون 4 اینچی در اواسط ماه میلادی آینده معرفی شود.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار