کد خبر: ۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 02
شرکت اسپانیایی تولید کننده گوشی های هوشمند Funker اخیرا اقدام به معرفی یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 کرده است. این در حالی است که هنوز گوشی های هوشمند لومیا از سوی مایکروسافت وفق به دریافت آخرین نسخه سیستم عامل موبایل این شرکت نشده اند.

شرکت اسپانیایی تولید کننده گوشی های هوشمند
Funker اخیرا اقدام به معرفی یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 کرده است. این در حالی است که هنوز گوشی های هوشمند لومیا از سوی مایکروسافت وفق به دریافت آخرین نسخه سیستم عامل موبایل این شرکت نشده اند.

گوشی هوشمند W5.5 Pro شرکت Funker کجهز به پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون 410 است که در 1.2 گیگاهرتز کلاک میشود. همچنین صفحه نمایش این هوشمند در اندازه 5.5 اینچ با وضوح 1270 در 720 پیکسل است.

رم این دستگاه 2 گیگابایت بوده و از حافظه داخلی 16 گیگابایت پشتیبانی میکند که با استفاده از کارت حافظه جانبی قابل افزایش است. دوربین 13 مگاپیکسل اصلی و 5 مگاپیکسل برای سلفی به همراه باتری 2600 میلی آمپر همگی از این گوشی یک هوشمند میان رده ساخته اند.

آنگونه که وب سایت GSM Arena توضیح داده است این هوشمند با وزن 135 گرم و تنها با رنگ مشکی به بهای 239 یورو یا 260 دلار عرضه میشود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار