کد خبر: ۱۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 26
سامسونگ جدیدترین از مدل گوشی های s را امشب معرفی کرده است و به مقایسه ویژگی هایش با مدل قبلی می پردازیم.
به گزارش آی تابناک : برای عرضه این کوشی در بازار باید تا 25 اسفند ماه صبر کنیم و در مورد ویژگی های آن باید بگیم که باز هم از کارت حافظه پشتیبانی می کند و در یک مدل 64 گیگابایت عرضه شده است.اگر شما مدل بدون قلم را دوست دارید مدل پلاس آن می تواند برای شما مناسب باشد در غیر اینصورت باید از مئل نوت استفاده کنید که قلم دارد.

صفحه نمایش 

صفحه نمایش هر گوشی اس 9  از نوع WQHD است که 5.8 اینچ دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است، دقیقا مانند همان نوعی که در اس 8 استفاده شده بود.

پردازنده

این نسخه از گوشی همانند مدل قبلی اش در 2 مدل پردازنده عرضه شده است به طوری که در بازار چین و امریکا از نوع اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام استفاده شده است در حالی که در مدل جهانی از نوع اکسینوس ۹۸۱۰ که ساخت سامسونگ است استفاده شده است.مدل پردازنده در این گوشی ها ارتقا یافته است به طوری که از اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در چین و امریکا و از اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ در نسخه جهانی استفاده شده است که این ارتقا باعث بهبودهای چشم گیری در سرعت انجام وظایف مختلف دستگاه است.

حافظه رم

سامسونگ که پیش از این به وجود حافظه رم بالا برای گوشی هایش اعتقاد زیادی داشت بنا به دلایل مختلف آن را ارتقا نداده است و باز هم از 4 گیگابایت رم همانند مدل قبلی یعنی اس 8 استفاده کرده است.شاید سامسونگ رم 4 گیگابایتی را برای این دستگاه مناسب دانسته و یا شاید به تکنولوژی ساخت رم بالاتر دست پیدا نکرده است.

حافظه داخلی

شاید دلیلی که بعضی از اپلی ها به سمت سامسونگ جذب می شود پشتیبانی از حافظه خارجی باشد که شاید به همین سامسونگ 2 مدل اس 8 و اس 9 را تنها در یک مدل با حافظه داخلی 64 گیگابایت تولید کرده است.

دوربین اصلی

به نظر می رسد سامسونگ به این نتیجه رسیده است که به جای ارتقا مگاپیکسلی دوربین باید روی مواردی دیگری همانند دیافراگم هم کار کند که این موضوع سبب شده است تا در این نسخه اس 9 دیافراگم قابل تغییر در محیط های مختلف باشد.همچنین شاید مهمترین نکته در مورد دوربین نسخه جدید این گوشی این باشد که با میزان 960 فریم بر ثانیه می تواند فیلم برداری کند که در مقایسه 240 فریم اس 8 عدد قابل توجهی است همچنین دوربین هر دو گوشی 12 مگاپیکسل است در حالی که فاصله کانونی اس 8 یک و هفت و اس 9 یک و نیم است که با رزولوشن ۷۲۰p HD عرضه می شود.

دوربین سلفی

دوربین سلفی در هر 2 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار است و تغییری نکرده است.

باتری

باتری مدل اس 9 از نوع 3000 میلی آمپری است که تغییری نسبت به نسخه پیشین نکرده است.

ضخامت

ضخامت نسخه جدید کمی بیشتر شده است به طوری که از 8 میلی متر در اس 8 به 8.4 میلی متر در اس 9 افزایش پیدا کرده است.

ویژگی های دیگر

ویژگی های دیگری هم مانند عسگر عنبیه و حسگر انگشت هم در نسخه جدید وجود دارند و با کیفیت بالاتری عرضه شده اند.

 

پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ از قابلیتی با نام AR Emoji بهره می‌گیرد که پاسخ سامسونگ به انیموجی آیفون ۱۰ اپل است همچنین گلکسی اس ۹ در چهار رنگ مشکی، بنفش، آبی مرجانی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

 



منبع : بروزرسانی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار