کد خبر: ۱۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 01
اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با استفاده از مجموعه ابزارها و افزونه های مختلف در پی صیانت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی خود هستید قطعا از معرفی این افزونه جدید برای فایرفاکس خرسند خواهید بود. افزونه Decentraleyes امنیت و حریم خصوصی شما را یک قدم به جلو میبرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با استفاده از مجموعه ابزارها و افزونه های مختلف در پی صیانت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی خود هستید قطعا از معرفی این افزونه جدید برای فایرفاکس خرسند خواهید بود. افزونه
Decentraleyes امنیت و حریم خصوصی شما را یک قدم به جلو میبرد.

این افزونه یک افزونه رایگان است که تنها برای مرورگر فایرفاکس عرضه میشود. کار افزونه این است که به شما اجازه میدهد بدون ارتباط مستقیم با CDN ها (Content Delivery Networks) محتوی آنها را لود و مشاهده کنید و در نتیجه یک نقطه کور پیرامون شما به وجود می آورد.

توضیح آنکه بسیاری از وب سایت های امروزی از سرویس های ثانویه برای ارائه محتویات خود استفاده میکنند تا سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش دهند. اما این مسئله منجر به آن میشود که این سرویس های ثانویه – نظیر Google Hosted Library – راهی ساده برای رصد کردن و مرور تاریخچه وب گردی شما پیدا کنند.

افزونه هایی که برای جلوگیری از این موضو مورد استفاده قرار میگیرند – نظیر Disconnect – یک مشکل اساسی دارند. اینکه با جلوگیری از اجرای این درخواست ها از سرویس های ثانویه منجر به آن میشوند که یا وب سایت به شکل کامل لود نشود یا این که اساسا از لود شدن وب سایت جلوگیری میکنند.

برای جلوگیری از این موضوع افزونه Decentraleyes – که میتوانید آن را از اینجا دانلود و نصب کنید – بخشی از فایل های پر کاربرد همانند کتابخانه های jQuery را به شکل دسته ای جمع میکند و به جای لود کردن آنها از سایت ریموت، به شکل Local بارگذاری میکند.

از انجایی که این روزها فرار از دست رصد بسیاری از شرکت های بزرگ سخت و سخت تر شده است داشتن یک افزونه ای مانند این برای همه آنهایی که حریم خصوصی خود را دوست دارند و به آن اهمیت میدهند، بسیار ضروری و لازم است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mim
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
امن نیست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار