کد خبر: ۱۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 17
اپلیکیشن گوگل مپس یکی از اپلیکیشن های محبوب و پرطرفداری است که این روزها کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. به تازگی آپدیت جدیدی برای کاربران اپلی عرضه شده است که با این قابلیت جدید کاربران به اطلاعات ترافیک دسترسی راحتری خواهند داشت.

به گزارش آی تابناک : اما این ویژگی جدید یک سالی است که برای کاربران اندرویدی اضافه شده است و تا به امروز کاربران آی او اس در انتظار آن هستند و این یک ضعف در گوگل مپس به شمار می آید که کاربران سیستم عامل های مختلف با اختلاف زمانی آپدیت ها را دریافت می کنند.

کسانی که این بروزرسانی را روی دستگاه های خود دریافت کرده اند، اکنون می توانند با سوایپ کردن به سمت بالا به سه تب explore (جستجو)، driving (رانندگی) و transit (حمل و نقل) دسترسی پیدا کنند. به کمک این تب ها کاربر منطقه هایی همانند رستوران را راحت تر پیدا می کند و حتی می تواند به اتوبوس بعدی سریع تر برسد.

اما مهمترین قسمت این آپدیت ارائه جزئیات بیشتر درباره ترافیک می باشد.حالا نسخه iOS برنامه زمان حرکت مترو یا اتوبوس را به کاربر نشان می دهد و به واسطه ارائه گزارشی دقیق تر مبنی بر وضعیت ترافیک، میزان تاخیر احتمالی را به نمایش می گذارد.

منبع:phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار