کد خبر: ۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 01
اکنون سال ها است که مرورگر گوگل با یک شکل و شمایل شناخته میشود. اما با این حال خبرهایی به گوشی میرسد از این که به زودی نسخه دسکتاپ این مرورگر قرار است یک تغییر انقلابی را در طراحی خود تجربه کند تا بیشتر شبیه به نسخه های اندروید و iOS باشد.

اکنون سال ها است که مرورگر گوگل با یک شکل و شمایل شناخته میشود. اما با این حال خبرهایی به گوشی میرسد از این که به زودی نسخه دسکتاپ این مرورگر قرار است یک تغییر انقلابی را در طراحی خود تجربه کند تا بیشتر شبیه به نسخه های اندروید و
iOS باشد.

بر این اساس که کدهای جای گذاری شده در آخرین نسخه این مرورگر نمایی از آنچه که قرار است از گوگل کروم در آینده شاهد باشیم نشان میدهد هرچند در نگاه نخست این تغییرات چندان عمیق نیست.

اولین تصاویر منتشر شده از نمای آینده گوگل کروم با Material Design


تصاویر منتشر شده تا کنون از این تغییرات نشان میدهد که گوگل کروم به سمت یک طراحی Flat رفته است و تب های آن اکنون قرار است با گوشه های تیز به جای گرد همراه باشد. همچنین برخی دکمه ها در واسط کاربری این مرورگر با تغییراتی همراه شده اند از جمله این که زمانی که آنها را کلیک کنید، افکت موج مانندی را – همانند آنچه در نسخه اندروید شاهد هستیم – خواهیم دید.

نکته جالب این است که اجرای مرورگر در حالت Incognito شما را با یک صفحه تیره مواجه میکند و از سوی دیگر صفحه دانلود و تنظیمات بسیار ساده تر شده اند.



هنوز هیچ گزارشی در مورد زمان قطعی روبرو شدن با این طراحی جدید به شکل رسمی در گوگل کروم بدست داده نشده استاما آنگونه که مشخص است گوگل به سرعت در حال کار بر روی آن است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار