کد خبر: ۱۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 06
شرکت سونی یک هدست بی‌سیم گلد جدید (Gold Wireless Headset) را معرفی کرده است که در اواخر ماه جاری فروشش به مشتریان آغاز خواهد شد. این شرکت می‌گوید به منظور افزایش راحتی و بهبود عملکرد، که در طی جلسات طولانی بازی، بسیار ضروری است، اقدام به طراحی یک طرح جدید نموده است. سونی تایید کرد که هدست بی‌سیم گلد جدید در چند هفته آینده در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : همه چیزهایی که مشتریان در مورد هدست بیسیم گلد قدیمی دوست داشتند، حفظ شده است، در حالی که نرمی طراحی جدید و بالشتک‌های روی گوش، سبب افزایش راحتی در هنگام استفاده طولانی مدت از هدست در زمان بازی، شده است.

تجربه صوتی نیز با به کارگیری گیرنده‌های بسیار باکیفیت صدای فراگیر مجازی ۷.۱، بسیار عالی شده و سازگاری این هدست را برای بازی کردن، دوچندان کرده است. میکروفون مخفی که با قابلیت حذف نویز، تکامل یافته است، این امکان را فراهم می‌آورد که کاربر بتواند به طور کارامد و کاملا موثر با دیگر هم‌تیمی‌ها و دوستان خود در ارتباط باشد.

همچنین این هدست بی‌سیم گلد پلی‌استیشن، با دیگر دستگاه‌ها و همچنین هدست پلی‌استیشن VR نیز سازگاری دارد چرا که به همراه آن یک کابل صوتی استاندارد ۳.۵ میلیمتری ارایه می‌شود. طراحی جدید نیز باعث شده است که در پلی‌استیشن VRR، بسیار راحت باشید. مشتریان می‌توانند اپلیکیشن همراه هدست را دانلود نمایند و با نصب بر روی پلی‌استیشن ۴، برای سفارشی سازی صدا به گزینه‌های صوتی، مخصوصا برای تنظیم، افزایش و بهبود کیفیت صدای بازی، دسترسی پیدا کنند.

 

سونی تایید کرده است که هدست بی‌سیم گلد از چند هفته آینده در دسترس خواهد بود و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار