کد خبر: ۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 04
سامسونگ گزارش مالی خود را برای سه ماهه آخر سال 2017 منتشر کرد. این شرکت گزارش سود سه ماهه خود را اعلام کرد. این شرکت میزان درآمد سه ماهه آخر سال 2017 را 65.98 تریلیون وون و سود عملیاتی را 15.15 تریلیون وون اعلام کرد که این مقادیر در مقایسه با اعداد و ارقام سال گذشته از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ می گوید که درآمدهای سه ماهه آخر این شرکت مربوط به فروش قطعات است، همچنین این شرکت درآمد خوبی در زمینه فروش پنل های صفحه نمایش به دست آورده است چرا که تقاضای زیادی برای پنل های اولد این شرکت وجود داشته است. بخشی از این درآمد به خاطر این است که شرکت اپل در تولید آیفون ایکس خود از صفحه نمایش های اولد سامسونگ استفاده کرده است.



این شرکت ادعا می کند که درآمدهای به دست آمده از بخش فروش گوشی های همراه در طی سال گذشته با کاهش روبرو بوده است. سامسونگ می گوید که این مسئله باعث افزایش هزینه های بازاریابی شده است و این شرکت امیدوار است که در سه ماهه آینده اوضاع بهبود یابد.
سامسونگ گوشی جدید گلکسی اس 9 و 9 پلاس را در سه ماهه اول 2018 رونمایی خواهد کرد، این گوشی ها ماه آینده معرفی خواهند شد و در ماه مارس در بازار عرضه می شود. انتظار می رود که این گوشی ها بتوانند درآمد شرکت را از فروش بخش گوشی های هوشمند افزایش دهد.
سامسونگ درآمد کل سال 2017 را 239.58 تریلیون وون و سود به دست آمده از این مقدار فروش را 53.65 تریلیون وون اعلام کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین درآمدهای سامسونگ می توانید به وب سایت رسمی سامسونگ سر بزنید.




منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار