کد خبر: ۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 31
یکی از افشاگران معتبر توییتر اخیرا اقدام به انتشار تصویری رندر شده از گوشی هوشمند Xperia C6 سونی کرده است که ریشه هایی در طراحی Xperia C5 Ultra دارد که پیش از این در اواسط 2015 معرفی شده بود.

یکی از افشاگران معتبر توییتر اخیرا اقدام به انتشار تصویری رندر شده از گوشی هوشمند
Xperia C6 سونی کرده است که ریشه هایی در طراحی Xperia C5 Ultra دارد که پیش از این در اواسط 2015 معرفی شده بود.

این رندر که توسط @OneLeaks در توییتر منتشر شده است گویا بر اساس الگوهای طراحی کارخانه باز سازی و تولید شده است. هرچند در این تصویر نمایی تقریبا کامل از طراحی احتمالی این گوشی هوشمند بدست داده شده است اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری آن در دسترس نیست.

شایعات اما در این باره میگویند که گوشی آینده سونی از پردازشگر Octa Core از نوع MediaTek Helio 10 برخوردار است که در 2 گیگاهرتز کلاک میشود. همچنین گفته شده که صفحه نمایش این هوشمند با وضوح 1080 پیکسل خواهد بود و اندازه آن چیزی ما بین 5 تا 6 اینچ.

هرچند نمیتوان از این موضوع اطمینان داشت، اما به احتمال زیاد سونی این هوشمند را در MWC بارسلونا رونمایی خواهد کرد که در تاریخ 22 فوریه آغاز به کار میکند. این در حالی است که در روز نخست MWC قرار است بسیاری دیگر از بازیگران بزرگ عرصه موبایل دستگاه های خود را معرفی کنند که در میان آنها یکی هم سامسونگ است که قرار شده تا گلکسی اس 7 را در این نمایشگاه رونمایی کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار