کد خبر: ۱۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 24
دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر در قالب رویداد ملی فناوری سلامت، از ایده های فناورانه در همین حوزه حمایت می کند.
به گزارش آی تابناک : در جلسه شورای سیاستگذاری ایده بازار فناوری سلامت در وزارت بهداشت، نحوه انجام داوری ایده های دریافت شده بررسی و اعلام شد. از مجموع ایده های دریافت شده، حداکثر ۳۵ ایده برای شرکت در کلاس های آموزش نحوه ارائه ایده ها انتخاب می شوند و صاحبان این ایده ها در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

با پایان مهلت تمدید شده برای ارسال ایده به رویداد ملی فناوری سلامت، دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر اعلام کرد ۱۴۴ ایده برای این رویداد دریافت شده است.

در پایان این دوره آموزشی با رأی داوران، ۱۸ ایده برای روز نهایی رویداد ملی فناوری سلامت انتخاب می شوند.

طرح ها در حوزه دارو شامل فناوری های نوین در داروسازی و دارورسانی، ژن تراپی و نانو داروها است. همچنین حوزه فناوری اطلاعات شامل بیوانفورماتیک، سامانه های تشخیصی و درمانی در حوزه سلامت، اپلیکیشن های سلامت بویژه در حوزه آموزش، پیشگیری و بهداشت، هوش مصنوعی در حوزه  سلامت و سامانه های هوشمند در حوزه سلامت می شوند.

از طرفی در حوزه رباتیک تجهیزات پزشکی رباتیک، میکرو روبات ها، نانو ربات ها و داروهای بیوالکترونیک، شبیه سازهای آموزشی، چاپگرهای سه بُعدی و بیوسنسورها و نانو بیوسنسورها مشمول این حوزه خواهند شد.

رویداد ملی ایده بازار فناوری سلامت ۲۴ و ۲۵ بهمن با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر در تالار اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار خواهد شد.




منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار