کد خبر: ۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 30
شاید با توجه به میلیادرها دانلود نرم افزار فیسبوک یا سایر نم افزارهای گوگل این تصور باری شما شکل گرفته باشد که این ابزارها پر کاربرد ترین نرم افزارهای اندروید در سال 2015 بوده اند. اما با توجه به گزارشی که اخیرا موسسه Drawbridge منتشر کرده است، نرم افزار Clean Master جای همه این ابزارها را در صدر جدول گرفته است.

شاید با توجه به میلیادرها دانلود نرم افزار فیسبوک یا سایر نم افزارهای گوگل این تصور باری شما شکل گرفته باشد که این ابزارها پر کاربرد ترین نرم افزارهای اندروید در سال 2015 بوده اند. اما با توجه به گزا
رشی که اخیرا موسسه Drawbridge منتشر کرده است، نرم افزار Clean Master جای همه این ابزارها را در صدر جدول گرفته است.

این موسسه تحقیقاتی البته در گزارش خود معیار را بر اساس میزان دانلود اپلیکیشن ها قرار نداده است، بلکه تعداد بیش از 1 تریلیون درخواست مبتنی بر تبلیغات در اپلیکیشن ها را در سه ماه اکتبر، نوامبر و دسامبر 2015 بررسی کرده است. طی این سه ماه نرم افزار Clean Master در صدر جدول قرار داشته و همچنین بیشترین کاربرد منحصر به فرد را در تمامی نرم افزارهای اندروید به خود اختصاص داده است.

اما اگر با این نرم افزار آشنا نیستید باید بداند که Clean Master یک نرم افزار امنیتی برای اندروید است که حفره های امنیتی و بد افزارها را بر روی هوشمند شما اسکن میکند و در کنار آن از برخی ابزارهای جانبی کاربردی نظیر Battery Saver، Memory Boost و CPU Cooler نیز برخوردار است. ابزارهایی برای ذخیره انرژی باتری، پاکسازی رم و همچنین توقف نرم افزارهایی که منجر به حرارت بیش از حد پردازشگر میشوند.

البته در این گزارش اشاره شده است که بخشی از این موفقیت ناشی از مسیری است که در گذشته Clean Master طی کرده است. بر این اساس که طی روزهای اولیه اندروید، فقدان یک نرم افزار Optimization برای این سیستم عامل و به شکل ذاتی استفاده از نرم افزاری قوی مانند Clean Master را توجیه میکرده است.

همچنین نگرانی کاربران از آلوده شدن گوشی های هوشمند خود به ویروس و بد افزار و در کنار آن وجود نرم افزاری مانند Clean master که کاربران را از آخرین بد افزارها و حفره های امنیتی اندروید آگاه کرده و مصون نگاه میدارد دلیل دیگری بر استفاده و اطمینان کاربران از این نرم افزار است.

این نرم افزار به عقیده بسیاری از کاربران اندروید با در اختیار داشتن ابزارهای جانبی فوق العاده کاربردی یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی و Optimization است که میتوانید آن را از Play Store گوگل در اینجا دانلود کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار