کد خبر: ۱۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 19
شرکت Tag Heuer سال گذشته ساعت هوشمند Connected Modular 45 را رونمایی کرد. رویکرد طراحی ماژولار به این معناست که مشتریان می توانند از بین 56 نسخه از این ساعت هوشمند مورد دلخواه خود را انتخاب کنند. با توجه به وجود بخش های مختلفی مانند فریم ها، سگک ها و بندهای زیبا می توان این ساعت را با بیش از 500 شکل ظاهری ارائه کرد. شاید بعضی از مشتریان به دلیل اندازه 45 میلی متری آن از خرید آن ممانعت کنند اما این مشکل برطرف شده است و شرکت یک نسخه کوچکتر از ساعت هوشمند Connected Modular را رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : همانطور که نام این ساعت نشان می دهد، در Connected Modular 41 جدید به جای قاب 45 میلی متری از یک قاب 41 میلیمتری استفاده شده است. اگرچه این نسخه همان نسخه 39 میلی متری نیست که ژان کلود بیور مدیر عامل Tag Heuer به آن اشاره کرده است، اما به هر حال این نسخه تا حد قابل ملاحظه ای نسبت به مدل سال قبل کوچکتر است.



اما تغییرات همین جا به پایان نمی رسد. Tag Heuer همچنین یک صفحه نمایش امولد جدید 390 در 390 به این ساعت اضافه کرده است و مقدار حافظه و رم آن را به ترتیب به 8 و 1گیگابایت افزایش داده است. این ساعت همچنین در آب با عمق 50 متر مقاوم است و از قابلیت های GPS و NFC برای Android Pay برخوردار است.
قیمت ساعت هوشمند Tag Heuer Connected Modular 41 از 1200 دلار شروع می شود اما با توجه به گزینه های فراوانی که از این ساعت موجود است، نسخه ای خاص و سفارشی از آن با قیمت 17000 دلار به فروش خواهد رسید. اما با این هزینه گزاف شما می توانید یک ساعت مکانیکی از رقبای بسیار مهم و موفق این شرکت سوئیسی خریداری کنید.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار