کد خبر: ۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 29
بعدازآنکه طی هفته اخیر تیزری از پرچم‌دار سال 2016 اچ تی سی یعنی One M10 منتشر شد، اکنون مشخصات فنی و جزئیات دقیقی در مورد امکانات سخت‌افزاری HTC One M10 نیز منتشر شده است.


بعدازآنکه طی هفته اخیر تیزری از پرچم‌دار سال 2016 اچ تی سی یعنی One M10 منتشر شد، اکنون مشخصات فنی و جزئیات دقیقی در مورد امکانات سخت‌افزاری HTC One M10 نیز منتشر شده است.


این مشخصات توسط افشاگر معروف اندروید یعنی «ایوان بلس» - Evan Blass – منتشر شده است بین می‌کند که پرچم‌دار سال 2016 اچ تی سی اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که با حسگر اثرانگشت ارائه خواهد شد و همچنین از یک دکمه Home برخوردار است که به‌خوبی یادآور گلکسی اس 6 سامسونگ هست.

ازنظر مشخصات فنی گفته می‌شود که این دستگاه مجهز به صفحه‌نمایش 5.1 اینچ با وضوح 1440 در 2560، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و دوربین 12 اولترا پیکسل با فوکوس لیزری است. حافظه داخلی این دستگاه آن‌گونه که ونچربیت نوشته است 23 گیگابایت است که توسط یک کارت حافظه Micro SD ارتقا میابد.

همچنین بلس گفته است که ظاهر این دستگاه در زمان انتشار تغییرات ملموسی با آنچه اکنون از سری One اچ تی سی در نظر داریم خواهد داشت. در هفته گذشته وی گفته بود که این هوشمند تا حد زیادی شبیه به One A9 خواهد بود که به اعتقاد بسیار از کاربران و کارشناسان یک کپی‌برداری خالص از آیفون 6 اپل است.

همچنین به نظر می‌رسد که این دستگاه قرار نیست ماه آینده در کنگره جهانی موبایل MWC رونمایی شود و احتمالاً اچ تی سی آن را در مراسم خود برای سال 2016 معرفی می‌کند.

نکته دیگر این است که گویا اچ تی سی مجدداً به استفاده از دوربین‌های با فنّاوری Ultra-Pixel بازگشته است. درحالی‌که در نسخه قبلی پرچم‌دار خود از فنّاوری وضوح عادی در دوربین خود بهره گرفته بود، اما مجدداً قرار است شاهد پیکسل‌های اولترا در دوربین این هوشمند باشیم که البته نسبت به One M8 با 4 اولترا پیکسل، استفاده از دوربین 12 اولترا پیکسل در M10 یک جهش بزرگ است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار