تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 28
رابین هودهای دنیای سایبر کماکان به فعالیت گستردۀ خود علیه دولت تایلند ادامه می‌دهند. این جریان به دنبال اعلام جنگ گروه انانیموس (Anonymous) به نظام قضایی در این کشور اتفاق افتاده است.

رابین هودهای دنیای سایبر کماکان به فعالیت های گستردۀ خود علیه دولت تایلند ادامه می‌دهند. این جریان به دنبال اعلام جنگ گروه انانیموس (Anonymous) به نظام قضایی در این کشور اتفاق افتاده است.

به دنبال این سلسله حمله ها هکرها 20 وب سایت متعلق به نظام زندان های تایلند را از کار انداختند. اعضای «گروه هکر چشمک» (Blink Hacker Group) از گروه های وابسته به جنبش انانیموس مسئولیت این حمله را که شب گذشته رخ داد پذیرفته اند.

بیست وب‌سایت مورد حمله قرار گرفته‌ بودند که در حال حاضر 19 تای آن‌ها هنوز خارج از دسترس هستند. فهرست کامل این وب سایت ها را می توانید در صقحۀ فیس بوک این گروه پیدا کنید.

پیش از این، گروه دیگری حمله‌هایی علیه 300 وب سایت‌ دادگاهی دولت تایلند صورت داده‌ بودند و حتی 1 گیگابایت از اطلاعات دیوان عالی تایلند را هم فاش کردند.

قبل از آن هم این گروه 14 وب‌سایت متعلق به پلیس تایلند را مورد حمله قرار داده بود. همۀ این حمله‌ها بخشی از عملیات موسوم به «بایکوت تایلند» (#OpBoycottThailand) هستند که پس از آن آغاز شدند که دادگاهی در تایلند دو کارگر میانماری را به اتهام قتل دو توریست بریتانیایی در جزیرۀ کوه تائو (Koh Tao)، به مرگ محکوم کرد.

انانیموس یک ویدئوی 37 دقیقه‌ای منتشر کرده است که در آن پلیس تایلند را به جمع کردن شواهد تقلبی و شکنجه کردن این کارگران به منظور گرفتن اعتراف از آن ها متهم کرده است. این گروه همچنین فهرست دیگری از پرونده های مشابه منتشر کرده است که معتقدند احتمال استفاده پلیس از تاکتیک های مشابه وجود دارد.

گروه هکرهای انانیموس دولت تایلند را متهم کرده اند که تنها به فکر حفظ وجهۀ خود به عنوان یک کشور گردشگری و امن برای اتباع خارجی است و به این منظور از هیچ روشی، حتی فرستادن بی‌گناهان به پای چوبۀ دار ابایی ندارد. ی منت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار