کد خبر: ۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 06
گوگل گفته است که در مراحل اولیه توسعه تراشه های گوشی هوشمند خود است و تصمیم دارد در گوشی های Pixel آینده و سایر دستگاه های تلفن همراه از این تراشه ها استفاده کند.

به گزارش آی تابناک : شرکت گوگل برای دستیابی به تولید اجزای با کیفیت بالا، جان برونو، طراح تراشه ها را از اپل دعوت کرده است. طبق گزارش اخیر منتشر شده، برونو مسئول تجزیه و تحلیل در اپل بوده است. او اطمینان داد که تراشه هایی که در داخل دستگاه های اپل مانند آیفون و آیپد استفاده می شوند، از عملکرد بالاتری نسبت به رقبا برخوردار هستند.

برونو قبل از پیوستن به اپل، در Advanced Micro Devices کار می کرد و او مهندس ارشد بود. او همچنین در توسعه Fusion نیز مشغول به کار بود و همچنین طراحی تراشه را در ATI انجام داد. در نتیجه این مهندس از تجربه ی بالایی در زمینه ی تولید تراشه ها برخوردار است و باعث پیشرفت گوگل در زمینه ی طراحی و توسعه ی تراشه ها خواهد شد. برونو یکی از مهندسین چندگانه است که Apple را ترک کرده است و تنها کسی نیست که از شرکتی دیگر وارد گوگل شده است. در نهایت احتمال می رود که گوگل با جذب مهندسین بزرگ از شرکت های مختلفی مانند اپل و کوالکام بتواند سری جدید تراشه های خود را در آینده ارائه دهد و عملکردی بالا را برای کاربران به ارمغان بیاورد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار