کد خبر: ۱۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۶ - 2017 December 25
گوشی های A8 و A8+ اخیرا توسط ساسمونگ معرفی شده اند. این گوشی ها اولین دستگاه های میان رده ویژه از این شرکت هستند که مجهز به صفحه نمایش Infinity شده اند. این به این معناست که این گوشی ها دارای دکمه های ناوبری روی صفحه هستند، چرا که تکنولوژی صفحه نمایش Infinity باعث حذف دکمه های سخت افزاری می شود. انتظار می رفت که دکمه هوم دیجیتالی در گلکسی A8 نسخه سال 2018 همانند گوشی هایی نظیر گلکسی اس 8 و نوت 8 نسبت به فشار حساس باشد. اما آن طور که پیداست سامسونگ از دکمه حساس به فشار در گوشی های جدید گلکسی A استفاده نمی کند.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ صفحه نمایشInfinity را در اوایل سال با گوشی های گلکسی اس 8 و اس 88 پلاس معرفی کرد. از آنجایی که این پرچمداران از دکمه هوم معمولی و رایج بی بهره هستند، سامسونگ با ایجاد حساسیت نسبت به فشار در اطراف محل دکمه هوم دیجیتالی قبول این تغییر را راحت تر کرده است.
این اقدام باعث شده است تا این دکمه نرم افزاری مانند یک دکمه واقعی به نظر برسد. کاربران می توانند این ویژگی حساسیت به فشار را تغییر دهند و یا حتی آن را طوری تنظیم کنند که با فشار طولانی دکمه قفل گوشی باز شود. دقیقا همین قابلیت در گلکسی نوت 8 نیز به کار رفته است.
طبیعتا با توجه به استفاده از صفحه نمایش Infinity در گلکسی A8 سال 2018 کاربران انتظار داشتند که دکمه هوم نرم افزاری گوشی های جدید نیز نسبت به فشار حساس باشند.
این مسئله در دفترچه کاربری گوشی گلکسی ای 8 ذکر شده است، درحالیکه اشاره ای به فشار طولانی روی دکمه هوم نشده است. تنها راهی که کاربران می توانند به دکمه هوم برای روشن کردن دستگاه تکیه کنند دو بار ضربه به این دکمه در هنگام فعال بودن قابلیت Always On Display است.

افرادی که علاقه ای به فعال کردن Always On Display ندارند، می توانند از دکمه پاور برای روشن کردن دستگاه خود استفاده کنند. آنها همچنین می توانند از حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه استفاده کنند.
سامسونگ اشاره ای نکرده است که چرا دکمه هوم گوشی های جدید Galaxy A8 و +Galaxy A88 نسبت به فشار  حساس نیستند. شاید این اقدامی برای صرفه جویی در هزینه ها و یا تنها ایجاد تفاوت بین پرچمداران و گوشی های میان رده باشد.



منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار