کد خبر: ۱۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۶ - 2017 December 24
به تازگی اطلاعاتی توسط برخی از منابع نزدیک به "اپل" منتشر شده است مبنی بر آنکه این شرکت به زودی یک سری جدید از لپ تاپ های (مک بوک) خود را با ویژگی های خاص معرفی خواهد؛ به طوری که تا کنون شاهد عرضه مشابه آنها در بازارهای جهانی نبوده ایم.
به گزارش آی تابناک : این اطلاعات نشان می دهند که محصول آتی Apple با نام MacBook Touch شناخته می شوند که به ادامه دهنده راه مک بوک پرو ها هستند.
 
یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟ +عکس

یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟ +عکس


بر خلاف نام این محصول، MacBook Touch فاقد مانیتورهای لمسی بوده و بخش صفحه کلید و نوار لمسی که در سال جاری از سوی این شرکت معرفی شد، این کامپیوترهای قابل حمل جدید را همراهی خواهند کرد. نمایشگر اصلی با یک نمایشگر دوم که به طور کامل لمسی خواهد بود، ادغام خواهند شد که تجربه ای بی نظیر را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. صفحه نمایش 17 اینچی SUPER RETINA به همراه سیستم امنیتی شناسایی چهره به منظور احراز هویت و کنترلر حرکتی وابسته به سیستم عامل MacOS نیز از جمله ویژگی های به کار رفته در MacBook Touch های جدید هستند.
 
یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟ +عکس

نوار لمسی اپل در این مدل بهبود یافته و به نام TouchBar 2 شناخته خواهد شد. اپل همچنان از تکنیک OLED در این زمینه بهره می برد. مک بوک پرو های موجود از نمایشگرهای 15.6 اینچی بهره می برند و در صورتی که این اخبار صحت داشته باشد، برای نخستین بار اپل این خط تولید را با مدل های 17 اینچی شارژ می کند. این امکان وجود دارد که اپل از بازخورد لمسی مانند یک موتور ویبره سبک برای القاء حس لمس کلید ها استفاده نماید؛ با این وجود همچنان احساس تایپ بر روی یک صفحه کلید فیزیکی را نخواهید داشت. در بخش دیگر، اپل نوعی قلم اختصاصی را به MacBook Touch ها اضافه خواهد کرد که برای طراحی و موارد نیمه حرفه ای نیز کاربرد خواهد داشت. آیا اپل چنین مک بوکی را تولید خواهد کرد؟ آیا شما از کار با چنین محصولی لذت خواهید برد؟






منبع : وبسایت سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار