کد خبر: ۱۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۶ - 2017 December 24
دومین جلسه کارگروه سلامت الکترونیک، ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپا( استارت آپ) برگزارشد.
به گزارش آی تابناک : دومین جلسه کارگروه سلامت الکترونیک با حضور کارشناسان این بخش در خصوص بررسی شیوه های مختلف حمایتی از کسب و کارهای نوپا" استارت آپ" در ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی برگزار شد. 
در این جلسه که  با حضور اکثریت اعضاء کارگروه سلامت الکترونیک برگزار شد، بر اهمیت کارگروه و نقشه فرآیندی آن در جهت بهبود وضعیت سلامت جامعه تاکید شد و اعضا هم با توجه به تجربیات ارزنده خود در حوزه سلامت، پزشکی، کشاورزی و بیو انفورماتیک با استفاده از بستر ict به بحث و تبادل نظر پرداختند. 
بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد همکاران از توانمندی های خود در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارت آپ های این حوزه حمایت لازم را اجرا کنند. 


سلامت الکترونیک
ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، به منظورهماهنگی میان بخشی در سطح دولتی و عدم مفاهمه مشترک نحوه همکاری در بخش دولتی و خصوصی کارگروه سلامت الکترونیک را در ستاد راه اندازی کرد. 




منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار