کد خبر: ۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 12
مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود به دلیل سواستفاده برخی کاربران، حداکثر ظرفیت سرویس ابری OneDrive که پیش از این نامحدود به شمار می رفت را به ۱ ترابایت محدود کرده و ظرفیت حساب های رایگان را نیز از ۱۵ به ۵ گیگابایت کاهش می دهد، موضوعی که به اعتراض گسترده بین کاربران Office 365 انجامیده و شرکت ساکن ردموند را در نهایت به عذرخواهی واداشت.
 مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود به دلیل سواستفاده برخی کاربران، حداکثر ظرفیت سرویس ابری OneDrive که پیش از این نامحدود به شمار می رفت را به ۱ ترابایت محدود کرده و ظرفیت حساب های رایگان را نیز از ۱۵ به ۵ گیگابایت کاهش می دهد، موضوعی که به اعتراض گسترده بین کاربران Office 365 انجامیده و شرکت ساکن ردموند را در نهایت به عذرخواهی واداشت.

مایکروسافت به دلیل مشکلات ابزارهای سری سرفس از خریداران عذرخواهی کرد
این شرکت اکنون نیز تنها چند ماه پس از عرضه محصولات جنجالی خود یعنی Surface Pro 4  و Surface Book، مجبور شده بابت مشکلات خریداران با این ابزارها عذر خواهی نماید.

هرچند ابداعات سازنده در این سری محصولات تحسین های زیادی را برانگیخته، اما مشکلات مختلفی نیز وجود داشته که به نارضایتی و اعتراض کاربران انجامیده است، از جمله مصرف غیر بهینه شارژ حتی در حالت Sleep و مشکلات درایور گرافیک اینتل.

در همین راستا یکی از مسئولین مایکروسافت در بخش پشتیبانی سایت این شرکت متنی را با این مضمون منتشر کرده است:

    «ابتدا لازم است از همه خریداران Surface Book و Surface Pro 4 به دلیل بازخوردهای منصفانه و سودمند تشکر کنیم. در ادامه از کاربرانی که تجربه آنها با این دو محصول کاملاً ایده آل نبوده نیز به دلیل مشکلات موجود پوزش می طلبیم. لطفا توجه داشته باشید که نظرات ارزشمند شما با دقت شنیده می شوند و در رفع باگ ها و ارائه سریع بروزرسانی ها از تاثیر به سزایی برخوردار هستند. ما تاکنون بروزرسانی های مختلفی را از طریق Windows Update ارائه کرده و از این به بعد نیز، به ارائه آپدیت ها در کمترین زمان ممکن برای بهبود تجربه کاربری محصولات سری سرفس ادامه خواهیم داد.»

منبع:دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار